אתה נמצא כאן: ראשי / קושיות ברידג' / קושיות ברידג' / פתרון קושיית ברידג' מספר 59
פתרון קושיית ברידג' מספר 59

פתרון קושיית ברידג' מספר 59

פורסם ביום 07.11.2013

קהל היעד

2013-10-31_180955

(a) יכול להיות המתנה אם לא מחזיק סדרה טובה.
(b) טרנספר-transfer ל-hearts.

אתה, המגן במערב, מחליט להוביל את ה-diamond שלך, שהולך ל-7, J ו-A. הכרוז מוביל את ה-K hearts, וכשאתה מעכב, ממשיך עם ה-Q. השותף משליך את ה-3 spades על השליט הראשון וישליך את ה-3 clubs על השני. מתי אתה זוכה עם ה-A hearts שלך (הכרוז ישחק סיבוב שלישי, אם אתה מעכב שוב) באיזה סדרה אתה תוביל לאחר הזכייה?

הפתרון:

2013-11-07_193922

אתה ראית את ה-J של diamonds מהשותף. לאור הפתיחה 2, דרום חייב להיות עם כל קלפים הגבוהים החסרים. לכן אתה סופר לכרוז 12 לקיחות: A-K spades , חמש לקיחות heart, ה-A-K-Q ו-T של diamonds (משחק השותף של ה-J שולל את קלף ה-T (ה- A-Q-T לבד בדרום הוא מאוד לא סביר) ו-A של clubs.

אתה צריך לעצור את הכרוז לגבות את-12 הלקיחות האלה על ידי עיכוב ה-A של hearts עד הסיבוב השלישי. אם אתה יכול למנוע את ההובלה מהדומם, אתה תהיה מסוגל תחתוך diamond טוב.

לאחר שתזכה ב-A של hearts שלך, בסיבוב השלישי אתה צריך להוביל משהו שהדומם לא יכול לזכות. הנוכחות של ה-J-T של spades וה-Q-J של של clubs בדומם אומרת שאתה צריך קצת מזל. הכרוז צריך להחזיק או doubleton A-K spades או A סינגלטון של clubs. לאור ההכרזה – rebid 2NT מרמז על יד מאוזנת – אתה מנסה קלף spade.

טיפ: אם אתה מחזיק את ה-A בשליט ומספר קלפים נמוכים בנוסף לו, כדאי לשקול לעכב את A, עד שאחד מהיריבים יהיה ללא השליטים.

מקור: mrbridge

 בברכה,

גבי לוי

אודות Gabi

כתוב תגובה

למעלה

תפריט נגישות

נגישות