אתה נמצא כאן: ראשי / סליידר / פתרון קושיית ברידג' מספר 9

פתרון קושיית ברידג' מספר 9

פורסם ביום 16.06.2012

אחד היתרונות של Losing Trick Count הוא שאתה יכול להעריך כמה לקיחות  הצד שלך יכול לקחת על ידי הוספת המפסידים שלך לאלה המוצגים על ידי שותפך – יותר על זה עוד רגע. בידיים למטה, מה אתה rebid- מכריז בהכרזה השנייה לאחר העלאה של שותפך limit jump raise בקפיצה?

כמה מפסידים  אתה חושב שיש לך?

הפתרון:

Pass: יש לך יד של פתיחה מינימלית אין כל סיבה להכריז שוב. יד זו כוללת שבעה מפסידים: אחד ב-spades שניים ב-hearts,  שניים ב-diamonds ו-2 ב-clubs. אתה מצפה ששותפך מחזיק שמונה מפסידים, דבר המצביע כי תשע לקיחות הן הגבול (24 – (7 +8) = 9).

4: ה-Singleton שלך עושה את היד הזאת טובה יותר מאשר מינימלית ואתה הולך על משחק מלא. ביד הזאת יש שישה מפסידים: אחד ב-spades, שניים ב-hearts אחד ב-diamonds ו 2 ב-clubs. יש לך סיבה לקוות לעשות עשר לקיחות (24 – 6 (8) = 10).

4NT. עם רק 4 מפסידים (1 בכל אחת מהסדרות), יש לך יד טובה מאוד לפתיחה בגובה 1. יש לך תקווה לסלאם (24 – (4 +8) = 12). מכיוון שאולי יש שני אסים להפסיד, אתה לא קופץ ל-6 אבל קודם בודק אסים.

משחק כוח המבוסס על ספירת לקיחות מפסידות: (א) הוסף את מספר המפסידים שלך לאלה המוצגים על ידי שותפך. (ב) תוריד הסיכום מ 24. (ג) התשובה אומרת לך כמה לקיחות אתה יכול לצפות לקחת.

לדוגמה, אם יש לך 7 מפסידים ואתה צופה ששותפך מחזיק 7 מפסידים, אתה סופר 14 מפסידים בסך הכל. הדבר מצביע כי אתה יכול לבצע 10 לקיחות.

הערת המתרגם: לכתבה בעברית "  Losing Trick Count – ספירת הלקיחות המפסידות  " – לחץ כאן

מקור: mrbridge

 

אודות Gabi

כתוב תגובה

למעלה

תפריט נגישות

נגישות