אתה נמצא כאן: ראשי / אודות / מפורסמים על משחק הברידג'

מפורסמים על משחק הברידג'

במדור זה יתפרסמו ציטוטים של מפורסמים על משחק הברידג' וקישורים מעניינים, כגון: לחץ כאן וכאן או כאן

לכתבה המעודכנת – לחץ כאן

חדש! לקישור לחידון בנושא שחקני ברידג' מפורסמים – לחץ כאן

וגם תשובות לשאלות טריוויה:

איזה נשיאי ארצות הברית שיחקו ברידג'?

ברידג' היה כזה משחק פופולארי מ 1925 עד 1960, כך סביר להניח שכל הנשיאים במהלך התקופה ידעו איך לשחק. הנשיא שחקן הברידג' המפורסם ביותר, היה Dwight Eisenhower, שהיה שחקן מצוין. במהלך מלחמת העולם השנייה, אחד הקריטריונים שלו לבחירת קצינים לצוות שלו היה היכולת שלהם לשחק ברידג'. בעוד בבית הלבן, Eisenhower תכנן משחקים חצי – קבועים של שבת בלילה עם מיטב המומחים.
ה"Bushes " הם גם חלק ממשפחת שחקני הברידג', אם כי לא דווח על George W רודף אחרי תחביב הברידג' במהלך כהונתו.

(מקור: answers.com)

"Bridge is such a sensational game that I wouldn't mind being in jail if I had three cellmates who were decent players and who were willing to keep the game going 24 hours a day.”
– Warren Buffett, Investor and active tournament player (ACBL)

"ברידג' הוא משחק מסעיר כל כך שלא היה אכפת לי להיות בכלא אם היו לי שלושה שותפים לתא שהיו שחקנים הגונים שיהיו מוכנים לשמור על המשחק שימשך 24 שעות ביממה".


– וורן באפט, המשקיע, שחקן תחרות פעיל"

"It’s a game you can play at any age. If you take it up young, you have fun doing it the rest of your life.

A lot of games don’t have that depth. This one does"


ביל גייטס, מייסד Microsoft 

“Bridge teaches logic, reasoning, quick thinking, patience, concentration and partnership skills” – Martina Navratilova"

"הברידג' מלמד מיומנויות, היגיון, חשיבה מהירה, סבלנות, ריכוז ושותפות" .- מרטינה נברטילובה, טניסאית

לחידודי לשון והלצות שנונות ולעתים עוקצניות של אדגר קפלן – לחץ כאן

" Bridge presents all the challenges we know of. It is a human game, yet it is an intellectual game. If I sit down to play, I am likely to run into some sort of situation that I've never seen before ". Edgar Kaplan

" ברידג' מציג את כל האתגרים שאנו מכירים. זהו משחק אנושי, ובכל זאת היא משחק אינטלקטואלי. אם אני יושב לשחק, אני נוטה לרוץ לסוג מסוים של מצב שמעולם לא ראיתי לפני כן ".

" ברידג' הוא משחק הקלפים המבדר והאינטליגנטי ביותר שחוכמת האדם פיתחה-המציאה עד כה " – W. Somerset Maugham

“ It’s one of the really great pleasures of life. Anybody who’s missing bridge is missing so much in life ”.

" זה אחד מהתענוגות הגדולים באמת של החיים. כל מי שחסר לו ברידג' חסר כל כך הרבה בחיים ". Malcolm Forbes  – מוציא לאור Forbes magazine (עד שנת 1990)

ולסרט " Bill Gates & Warren Buffett on Bridge – לחץ כאן

Bill Gates מעודד צעירים לשחק  ברידג': בYou Tube

"זה משחק שאתה יכול לשחק בכל גיל. אם אתה צעיר כאשר אתה מתחיל לשחק אותו, יש לך כיף לעשות את זה כל החיים שלך. הרבה משחקים אין להם עומק כזה. למשחק זה יש".

 ביל גייטס, מייסד Microsoft 

וורן באפט עצמו אומר על משחק הברידג':. "זה חייב להיות לתרגיל אינטלקטואלי הטוב ביותר שם בחוץ. אתה רואה מבעד למצבים חדשים כל עשר דקות … בבורסה אתה לא מבסס את החלטותיך על מה שהשוק עושה, אלא על מה אתה חושב שזה הגיוני …. Bridge הוא שקילה של יחסי רווח / הפסד. אתה עושה חישובים כל הזמן. "(Forbes 02.06.1997)

Buffett himself says about bridge: "It’s got to be the best intellectual exercise out there. You’re seeing through new situations every ten minutes…In the stock market you don’t base your decisions on what the market is doing, but on what you think is rational….Bridge is about weighing gain/loss ratios. You’re doing calculations all the time."( Forbes June 2,1997)

" No matter where I go, I can always make new friends at the bridge table "." אני מעדיף להיות דרום מלהיות הנשיא " – George S. Kaufman – מחזאי, במאי, מפיק ושחקן ברידג'

." I’d rather be South than be President ".

הסופר Somerset Maugham תיאר את המשחק: ברידג' הוא משחק הקלפים המשעשע והאינטליגנטי ביותר ששנינותו של האדם הגתה עד כה. “Bridge is the most diverting and intelligent card game that the wit of man has so far devised.”

בין המקורות: bridgeworld; thehenleybridgeschool; betterbridge

כתוב תגובה

למעלה

תפריט נגישות

נגישות