אתה נמצא כאן: ראשי / אזור הכתבות באתר / טעויות במשחק הברידג'
טעויות במשחק הברידג'

טעויות במשחק הברידג'

פורסם ביום: 29.11.2012; עודכן ביום: 22.03.2024

קהל היעד:

2013-07-24_074611

וכעת, כתבה חדשה בנושא " טעויות במשחק הברידג' "

ולכניסה לאווירה, ל " World's Funniest Engineering Fails " ב-youtube – לחץ כאן

זה תמיד הכי טוב לזכור שברידג' הוא משחק של טעויות. " נסה ללמוד מטעויות של אחרים. אתה לא חי מספיק זמן כדי לעשות את כולן בעצמך " (Alfred Sheinwold).

" היה מודע לכך שתוכל ללמוד פי עשר יותר מכל טעות שאתה עושה, יותר מאשר כל המשחקים שאתה מצליח בהם בצורה חלקה, שאינה מודעת למלכודות שנמנעו שלא במתכוון ". " אל תפחד לעשות טעויות. אלה למעשה יאיצו בהרבה את תהליך הלמידה שלך. " (jazclass)

" בממוצע במשחק הברידג' השחקן עושה 100 טעויות באחר הצהריים אחד והוא מודע ל-10 מהם ". (Dorothy Truscott)

" זאת לא בדרך כלל הטעות הראשונה שנותנת לך ניקוד גרוע, זאת השנייה. לעתים קרובות אתה עושה את הטעות השנייה כי אתה עדיין מתמקד בטעות הראשונה. אל תיתן לטעות אחת לגרום לאחרת! " (Robert S. Todd)

" אחת הדרכים המתסכלות ביותר להיות שותף גרוע היא לתת לאפס אחד לתת לך אפס נוסף ". (Robert S. Todd)

וקצת הומור: " עכשיו שהוא בגובה 6, הוא לא יודע יותר ממה שהוא ידע לפני אבל יש פחות טווח הכרזות  לביצוע טעויות" (Edgar Kaplan)

וגם: " ניסיון הוא המשהו הנפלא, המאפשר לך להכיר בטעות כשאתה עושה אותה שוב ". (Marcus Chiloarnus)

ללא קשר למה שהדחפים הסדיסטיים שאנו עשויים לטפח, הזכייה במשחק הברידג' אומרת לעזור לשותפנו להימנע מטעויות. (Frank Stewart)

ציטוט נוסף שלו: לא משנה אילו דחפים סדיסטיים אנו מטפחים, לנצח ברידג' פירושו לעזור לשותף להימנע מטעויות.

באווירה אחרת, לקישור לטעויות בסרט " Commando " – בכיכובו של Arnold Schwarzenegger – לחץ כאן; ולטעויות בסרטי " Bond " – לחץ כאן; לקישור ל " Biggest Movie Mistakes You Missed " – לחץ כאן

המידע באתר מנוסח בלשון זכר לצורכי נוחות בלבד, ומתייחס לגברים ולנשים כאחד.

במטרה לשפר את רמת המשחק שלהם, על שחקני הברידג' להתנסות וללמוד מהטעויות שלהם, כמו גם מההצלחות שלהם.

" האדם שאינו עושה בכלל טעויות בדרך כלל לא עושה דבר " (Edward Phelps)

לקישור לאתר המפרט טעויות בניתוחי ידיים " doubledummy " – לחץ כאן

לקישור לכתבה " Ask Sally: היכן טעינו " – לחץ כאן

לקישור לכתבה " Ask Sally: מי טעה? " – לחץ כאן

מהן הטעויות הנפוצות, וכיצד ניתן להימנע מהן? (acbl)

  1. משחק בקונבנציות רבות מדי. בוודאי, השחקנים המובילים משתמשים בכרטיסי הכרזה מורכבים ולעתים רחוקות עושים טעויות, אבל שאר בני התמותה צריכים להיות יותר זהירים.
  2. אין לך שיטה לזכור את הידיים. Jerry Helms תמיד אומר למאזיניו כי הוא ישתמש באותו סדר לתיאור כל הידיים: אם הוא אומר היד הייתה 2-3-5-3, כולם יודע שיש לו שני spades, שלושה hearts, חמישה diamonds ושלושה clubs. התרגל לחשוב על ידיים בדרך זו, ואתה תמצא את זה קל יותר לזכור את מה שהיה ביד שלך ואת מה שהיה בדומם כאשר נפרס לראשונה.
  3. אובדן המעקב כמה שליטים עדיין נותרו בחוץ. הנה דרך קלה לזכור: נניח שהתחלת עם 8 שליטים. זה אומר שליריבים יש 5. אל תנסה לזכור את כל ה-13 או ה-8 שאתה יכול לראות. פשוט עקוב אחר החמישה שאתה לא יכול לראות. משוך סיבוב של שליטים ו-2 היריבים יעקבו. עכשיו אתה רק צריך לזכור את השלושה שלא ראית עדיין. שיטה זו עובדת גם אם אתה מריץ את הסדרה ב-No Trump.
  4. שדר את הערכת ידך שלך. זכור את מה ש-Kipling אמר: ". עלינו להתייחס למתחזים התאומים האלה, ניצחון ואסון, בדיוק אותו הדבר".
  5. שכחת לסמן ספירה-count או לעזור לשותף עם ספירה. זה הוא מרכיב מרכזי של ההגנה. כאשר הכרוז מוביל סדרה ואין לך קלף לכסות או לנסות לזכות בלקיחה, אתה צריך לספר לשותף את מספר הקלפים שיש בידך בסדרה. גבוה נמוך מציין מספר זוגי, נמוך גבוה מספר אי זוגי. יוצא מן הכלל הוא בסדרת השליט, שבו גבוה נמוך מראה מספר אי זוגי.
  6. שכחת את ההסכמים שלך. במיוחד אם אתה משחק עם מספר שותפים, או אם אתה משחק בשותפות חדשה, זה קל להיכשל בזיכרון. בדוק את כרטיס ההכרזות עם שותפך בדיוק לפני המשחק. אם היריבים משתמשים בחלק נדיר של ההסכמים שיש לך על הכרטיס, שאל את השותף אם אתה היית מטפל בהכרזות באותה הדרך.

עפ"י קובי שחר: טעויות נפוצות של המגנים הקשורות בהשלכות:

  1. אי-שמירת קשר עם השותף כאשר השותף מוביל בסדרה ארוכה וחזקה (בעיקר, אך לא רק, לגבי חוזה ללא שליט) עלינו לשמור בידנו קלף שיאפשר לחזור אל השותף באותה סדרה כאשר נזכה בלקיחה;

  2. אי-שמירה על אורך שווה בסדרה עם הדומם;
  3. חשיפת המצב בסדרה קריטית. פעמים רבות גורל החוזה תלוי בניחוש המצב על-ידי הכרוז בסדרה בודדת. המגנים צריכים להיות מודעים לעניין ולא לספק לכרוז רמזים באמצעות השלכות מיותרות.

לקישור למצגת " Learn From Mistakes " – לחץ כאן

טיפים בנושא טעויות:

התמקד בהווה. אם אתה דואג לטעות שעשית ביד האחרונה, אתה תהיה מודאג על הטעות שתעשה בעניין הזה כאשר הלוח הבא יגיע. כמו כל דבר, היכולת לשכוח מה קרה עכשיו מפרידה את המומחים מכל השאר.

כמגן, תן לכרוז לנחש. אם תכריח אותו לנחש, הוא יכול לפעמים לטעות.

אם השותף שלך מכיר בטעות שלו, גלה אהדה והבנה. נחם אותו והזכר לו טעויות דומות (או גרועות) שבצעת בעצמך.

7

היה שותף טוב. סמוך על השותף שלך, לא על היריבים. החמא למשחק הטוב שלו והתעלם מטעויות. אם אתה חייב לדון במשהו, סמן את היד על הכרטיס שלך ותדון בה לאחר שהמושב הסתיים. אתה אף פעם לא רוצה ששותפך ישחק יד אחת בזמן המחשבה על קודמתה.

26

עם 3 סדרות של 4 קלפים ו-Diamond Singleton, פתח ♣1 ו-rebid 1 על התגובה 1 של שותפך. אם אתה1 rebid, אתה בטעות שולל שיש בידך 4 Hearts. אם לשותף יש 4נSpades, אתה תשמע על זה בעוד רגע.

41

תן לכרוז מספיק חבל. כאשר אתה יכול לראות כי הכרוז מחויב להצליח על ידי משחק נורמאלי, מצא את ההזדמנות לתת לו אפשרות להפסיד. זה סביר שאם אתה בעקביות נותן ליריב סיכוי לטעות, הוא לפעמים ייקח אותה! מפני שברידג' הוא משחק של טעויות, כדאי לך לנסות לפתח את כישרון הנתינה ליריב של הזדמנות לטעות. אחת הדרכים לעשות זאת היא על ידי לתת הכרוז את הבחירה של משחק במצב שבו הוא היה אחרת מחויב לבצע משחק זוכה. בטווח הארוך אתה מנצח בברידג' על ידי הימנעות משגיאות ולא על ידי היותך מבריק. המומחה רשאי להציג בחטף גאונות או אלגנטיות מזדמנים, אך הוא חייב את עליונותו לעובדה שהוא עושה פחות טעויות מאשר חבריו השחקנים.

43

הסתר את ה-Q בשליט, המגנים עשויים לחשוב שיש להם אותה. היבט אחד של המשחק המייחד את המומחה מהשחקן הממוצע הוא בתחום משחק ההטעיה. המומחה מחפש תמיד דרכים כדי לגרום ליריבו לעשות טעות, או כדי להציל את עצמו מהצורך לנחש. בתחום של משחק הכרוז, דרך אחת לעשות זאת היא לשכנע את המגנים שהם בססו יותר לקיחות הגנתיות עבור הצד שלהם מאשר הם עשו בפועל באותו משחק. סדרת השליט מציעה הזדמנות מצוינת עבור מספר משחקי הטעייה, שאחד מהם ראוי לתשומת לב רבה יותר מאשר ניתנה לו בעבר. (דהיינו להסתיר את ה-Q בעת משיכת השליטים, כך שהמגן יטעה ויחשוב שה-Q ביד המגן השני).

57

משחק "מחבואים". כאשר מגנים עם Qxx בשליט או בסדרת מפתח שחק: הסתר (במיקומים נוחים) וחפש (בעמדות שליליות) עם הכרוז. הטיפ ישים באופן שווה להחזקת Qxxx או Qx ומחבר הטיפ משאיר לקורא להפיק הנאה גדולה יותר מזה. עם Qxx בסדרת מפתח במצב של עקיפה דו כיוונית, מגן טוב ינסה לשכנע את הכרוז לטעות בניחוש. מצד שני, אם ה-Q "מקוללת", לשחק אותה בשלב מוקדם עשוי לפעול היטב. זה מה שטיפ זה עוסק בו. כאשר ה-Q שלך "מקוללת"  נסה לשחק לא נורמלי כדי להטעות הכרוז לתוך משחק לא נכון. כאשר ה-Q שלך נמצאת בעמדה נוחה אל תשחק כאילו יש לך לקיחה בטוחה איתה. מצב ידוע אחר עוסק במשחק סופי שבו לכרוז יש A9x מול KTx "זורק אותך על השיפוד" בסדרה זו. אם אתה מחזיק Qxx מקובל להוביל את ה-Q, ולנסות להסתיר את ה-J של שותפך.

59

תרגל את אמנות  ההסוואה. כאשר אתה מגן, זכור את האמנות של ההסוואה. אם אתה יכול להטעות את הכרוז בסדרה אחת, ייתכן שהוא יקפוץ למסקנה שגויה בסדרה אחרת. אנשי צבא נותנים מחשבה מרובה להסוואה. כך בכלל, כאשר אתה מתכנן קרב הגנתי, עליך להעמיד פנים שאתה חזק בחלק של הקו שבו אתה חלש. יש לנסות גם להיראות פגיע במקום שבו אתה חזק. למגנים במשחק הברידג' יש הזדמנויות רבות לעשות אותו הדבר. כאשר אתה חזק בסדרה, מטרתך להסתיר את העובדה. יש אז סיכוי טוב כי הכרוז יטעה בקריאת הכוח שלך בסדרה – חיונית אולי – אחרת.

61

למעשה, בד"כ, בהגנה במשחק זוגות אתה צריך לקחת כמה שפחות סיכונים שניתן: תן לכרוז לטעות ואל תיתן לו שום עזרה.

63

הימנע מלהיות הכרוז כאשר אתה הדומם. אין להשגיח מקרוב על משחק השותף ולהיות מוכן לזנק על כל טעות – ובסוף מה? שותפך לא ייהנה מהתגובות שלך, וגם לא היריבים שלך.

68

לשחק נמוך מהדומם, כאשר זה לא יכול לעלות לך בלקיחה וזה עלול לגרום ליד השלישית לעשות טעות חמורה. רוב הכרוזים מבינים את היתרון של לשחק נמוך מהדומם כאשר ה-Q הובלה דרך ה-K בלקיחה הראשונה. ה-A הוא כמעט בוודאות מעל ה-K ואז על ידי משחק של קלף נמוך פעם או פעמיים מן הדומם ה-A עשוי ליפול בצד ימין, ויבסס את ה-K ללקיחה. עם זאת, ישנם גם החזקות רבות אחרות שבהן הכרוז יכול לזכות בלקיחה מלאה על ידי משחק נמוך מהדומם במצבים שאינם כה מוכרים.

81

ראה פינות עגולות. כמגן, שקול לשחק קלף גבוה ללא לצורך בסיבוב השני של המשחק בסדרה, בתור הכרוז אם אתה צריך למקם מכובד חסר הנח כי למגנים לא היתה ברירה לגבי איזה מכובד לשחק. חשוב לאורך קווים מנחים אלה בכל עת שעליך לקבל החלטה בסיבוב השני של הסדרה. המכנה המשותף של משחקים מטעים אלו זה שזה בסדר, בדרך כלל, למגן לשחק קלף, שלא ניתן להעלות על הדעת שיזכה בלקיחה, אבל זה עלול להטעות את הכרוז. ישנם מעט מצבים שבהם הכרחי לשחק את הקלף הגבוה שלא לצורך כדי לתת לכרוז סיכוי לטעות.

82

הקצב שלך נראה. שמור על התנהגות יציבה וקצב עקבי, הן בהכרזות והן במשחק. כאשר קצב היריבים שלך משתנה, חפש סיבה לכך. לשפת הגוף מתוך כוונה להטעות, אין לה מקום ליד שולחן הברידג'. במקום זאת, כותב הטיפ מתייחס אל מה שאתה יכול לעשות כדי להפוך את עצמך לשחקן שקשה לשחק כנגדו. אל תראה משועמם עם Yarborough (הערת המתרגם: יד ללא מכובדים). אל תזיע כאשר נחשף ה-K "בנבדל". שחק בביטחון, למרות שאתה יכול לצפות לתוצאה גרועה, וגרום ליריבים שלך לנחש מה לעשות.

84

העבר (בידך) קלף חשוב. כאשר ביצעת הובלה או תכנון משחק שיש בו משחק של קלף מסוים מאוחר יותר ביד, העבר את הקלף למקום חריג ביד שלך כדי להימנע מלשחק אותו מוקדם מדי בטעות.

88

נקודת ההרג. פתח את היכולת לזהות נקודות הריגה. נאמר פעם כי הטוב ביותר ששחקן הברידג' יכול לעשות הוא תמיד לשחק בקצב אחיד. אמירה זו אינה נכונה. כמה לקיחות רבות אבדו על ידי משחק שלא בקצב אחיד? כותב הטיפ מציין כי כולנו ניסינו לשחק בקצב אחיד ורק בלקיחה מאוחרת יותר הבנו שבלקיחה הקודמת עלינו היה לעצור כדי לחשוב. במקום זאת עשינו טעות. אנחנו מעבר לנקודה שאין ממנה חזרה עכשיו, ואין דרך לשחזר. אנחנו אומרים שוב, "סליחה שותף, איבדתי ריכוז." אבל אולי זה לא מספיק טוב כדי להתרכז אם אתה עושה את זה בקצב אחיד. כותב הטיפ מאמין שכמעט בכל משחקי הברידג' יש נקודת זמן – הלקיחה – כאשר פעולה של שחקן הברידג' היא המכריעה את גורל החוזה. הזרקור הוא עליו. מה הוא עושה בשאר הזמן זה לא מכריע, כל עוד הוא לא עושה שום דבר טיפשי. כותב הטיפ קורא לנקודה זאת "נקודת הריגה". אם אתה פיקח בלאתר נקודות הריגה אתה שחקן חזק ותוכל להתחזק עוד יותר מן היכולת להירגע בשאר הזמן.

134

גם אם שותפך עושה טעות אם תוכל להישאר רגוע אתה עדיין יכול להציל את היום.

149

אם אתה חושב שכל הקלפים הנותרים שלך הם זוכים עדיין שחק מלמעלה למקרה שעשית טעות.

הובל בשליט כאשר מטרת המגנים היא להטעות את הכרוז על ההחזקות המדויקות בשליט בין המגנים.

הובלה פסיבית משמעותה משחק בטוח ולתת לכרוז לטעות. עדיפה ב-Top-Bottom. בטוחה יותר אם הובלה אקטיבית "מוכרת" לכרוז לקיחה; מונעת מידע מהכרוז שיצטרך לנחש היכן קלפי המכובדים שבידי המגנים, ועדיפה כאשר לשותפנו מעט מאוד HCP ורוב הנק' ביד המגן המוביל; רק אם אין סדרה אחרת להובלה.

621

תמיד התנצל בפני שותפך ברגע שאתה עושה טעות- זה הסימן האמיתי של מומחה.

144

במצב חסר סיכוי-חסר תקנה, סמוך על עזרת היריבים. לפעמים נדרשת שגיאה-טעות קלה מאוד שלהם כדי להניף את הסיכויים לטובתך.

מקורות הטיפים מפורטים בכתבות הטיפים – לקישור לחץ כאן

שים לב, " ברידג' הוא משחק של טעויות. כמו כן, הוא משחק של הסתברויות. בטווח הארוך, ברידג' הוא 60% הכרזות (יש שיאמרו 70%), הגנה 20%, הובלת הפתיחה 10%, משחק הדומם 5% ומזל 5% ". (Sam’s Golden Rules-hkcba)

והערת העורך: הכתבה אינה מתייחסת לטעויות המחייבות התערבות מנהל התחרות.

לקישור לחוקי משחק הברידג' התחרותי בעברית – לחץ כאן

לקישור לכתבה " מדוע לפעמים "כולם" טועים? " – לחץ כאן

לקישור לכתבה " גם הטובים ביותר טועים ולפעמים בגדול " – לחץ כאן

לקישור לכתבה " כל אחד עושה שגיאות " – לחץ כאן

לקישור לכתבה " טעויות של שחקנים מהשורה: "תוציאו Alert" " – לחץ כאן

לקישור לכתבה " Worst mistakes at bridge " בפורום BBO – לחץ כאן

לקישור ל " How to make fewer mistakes and elevate your bridge game – 10 Common Errors " – לחץ כאן

לקישור ל " Deadly Bridge Sins " – לחץ כאן

לקישור לכתבות " Mistakes We Make At Bridge " – לחץ כאן וכאן

לקישור לכתבות " Mistakes we All Make " – לחץ כאן וכאן

לקישור לשיעור " What is the best wrong bid? – Sky Bridge Club " ב-youtube – הוסר

ישן! לקישור לכתבה " Bridge A Game Of Mistakes " בעיתון " Eugene Register-Guard " מיום  20.03.1980 – לחץ כאן

ישן! לקישור לכתבה " Sheinwold on Bridge – Contract bridge is game of mistakes " בעיתון " The Dispatch " מיום 06.06.1977 – לחץ כאן

לקישור לכתבה " Bidding tune up – Bridge is a game of mistakes " – לחץ כאן

לקישור לכתבה " Avoiding Common Defender Playing Mistakes " – לחץ כאן

לקישור לכתבה " Your worst mistake " – לחץ כאן

לקישור לכתבה " (Types of Errors (for the Post Mortem " – לחץ כאן

לקישור לכתבה " Really bad mistakes and mental checklists " – לחץ כאן

לקישור לסרטון " Preventing Partner's Mistakes – Sky Bridge Club " ב-youtube – הוסר

לקישור לספר " 52 Bridge Mistakes to Avoid " (חלקי) – לחץ כאן

לקישור לכתבה " רגע של אמת: טעות קשה בהכרזה " – לחץ כאן

לקישור לכתבה " Sorry Partner – סליחה שותף " – לחץ כאן

לקישור לשיעור " טעות שהביאה לסלאם " – הוסר

לקישור לכתבה " Overcoming a Rare Error " – לחץ כאן

לקישור לכתבה " Learned bridge errors " – לחץ כאן

לקישור לכתבה " The sixty worst bridge errors " – לחץ כאן

לקישור לכתבה " The Most Common (and Dangerous) Bidding Errors " – לחץ כאן

לקישורים לשיעורים בסדרה " Mistakes People Make ":

לשיעור " The Trouble with Trumps " – לחץ כאן

לשיעור " Signal Failure – Discarding " – לחץ כאן

לשיעור " Mislaid Plans " – לחץ כאן

לשיעור " Memory Mishap " – לחץ כאן

לשיעור "  Declarer Play at Trick One " – לחץ כאן

לשיעור " Bungling Blackwood " – לחץ כאן

לשיעורו של Larry Cohen בכותרת " The Top 5 Errors in Bridge " – לחץ כאן

ולשיעור " Declarer Mistake: Not Considering Overtricks " – לחץ כאן

לקישור לשיעורו של David Bakhshi בכותרת " !Mistakes People Make- Signal Failure " (עמ' 18) – הוסר

לקישורים לשיעורים ב-youtube:

לשיעורי " טעויות נפוצות של שחקני ברידג' " ב-youtube – לחץ כאן כאן כאן כאן וכאן

לשיעור " Declarer Play: More Mistakes at trick 1 " – לחץ כאן

לשיעורי " Common Mistakes in Bridge " – לחץ כאן

לשיעור " "משהו לדבר עליו" – היריבים התבלבלו במכרז, מה עושים? " של גלעד אופיר – לחץ כאן

לשיעור " A Costly Mistake " – לחץ כאן

לשיעור " Five Misused Conventions " – לחץ כאן

לקישור ל " פסטיבל גוברידג' – חגיגת ברידג' וספא בבולגריה 2018 – הרצאה 3 " גלעד אופיר על " שגיאות נפוצות של שחקנים וכיצד להימנע מהן " – לחץ כאן

לשיעור " Many Minor Mistakes " – לחץ כאן

לשיעור " Comedy Of Errors " – לחץ כאן

לשיעור " Common Mistakes in Bridge: When to be Conservative " – הוסר

לשיעור " Common Mistakes in Bridge: Count Your Losers Before You Play the First Card " – הוסר

לשיעור " ?Common Mistakes in Bridge: Who is the Dangerous Opponent " – הוסר

לשיעור " ?Common Mistakes in Bridge: Does the Auction Help " – הוסר

לשיעור " ?Common Mistakes in Bridge: Do You Bid Your Best Suit First " – הוסר

לשיעור " Common Mistakes in Bridge: Plan Your Play Early " – הוסר

לשיעור " Common Mistakes in Bridge: Work With Your Partner " – הוסר

לשיעור " Compounding Mistakes Fun Bridge #80 " – לחץ כאן

לשיעור " Spot The Error " – לחץ כאן

לשיעור " טעויות נפוצות יד חזקה הכרזה שנייה מבוא " – לחץ כאן

לקישור לשיעור " Online Bridge Panel: Learn From Your Mistakes " – לחץ כאן

לקישור לשיעור " Don't worry, everyone makes mistakes " – לחץ כאן

לקישור לשיעור " Three common mistakes when creating team matches on BBO " – לחץ כאן

לקישור לשיעור " Common Mistakes: How many times to bid your long suit " – לחץ כאן

לקישור לשיעור " Making mistakes is human " – לחץ כאן

לקישור לשיעור " Work With Your Partner – Common Mistakes in Bridge with Tina McVeigh " – לחץ כאן

לקישור לשיעור " Time to give up? – Common Mistakes in Bridge with Tina McVeigh " – לחץ כאן

לקישור לשיעור " Best suit first? – Common Mistakes in Bridge with Tina McVeigh " – לחץ כאן

לקישור לשיעור " טעויות נפוצות מתי להכריז עם יד חלשה " לחץ כאן

לשיעור " טעויות נפוצות איך מראים חמישייה " – לחץ כאן

לשיעוריו של גלעד אופיר " הקלות שבטעות " – לחלק ראשון – לחץ כאן; לחלק שני – לחץ כאן

לשיעור " איך למנוע הכרזה או משחק של קלף בטעות " – לחץ כאן

לשיעור " Misleading Partner – Common Mistakes in Bridge " – לחץ כאן

לשיעור " Give Them a Chance to Make a Mistake " – לחץ כאן

לקישורים לשיעורי ברידג' בשפה העברית:

המרצה

נושא השיעור

הקישור

ברק ליברמן

1

סמינר הטמעת היסודות – שיעור 1 (הפותח) – שיעור מלא!

16.05.2016

2

טעויות נפוצות של שחקני ברידג' – טעויות נפוצות של המשיב לפותח בסדרה

16.07.2017

3

טעויות נפוצות של שחקני ברידג' – והפעם בנושא פתיחה חזקה!

12.08.2017

4

טעויות נפוצות של שחקני ברידג' – טעויות נפוצות בהכרזת טרנספר

29.07.2017

5

טעויות נפוצות של שחקני ברידג' – והפעם… טעויות נפוצות של מכריז האוברקול

16.07.2017

6

טעויות נפוצות של שחקני ברידג' – והפעם מה עושים אחרי פתיחה של 1NT

22.07.2017

7

טעויות נפוצות של שחקני ברידג' – והפעם… טעויות נפוצות של המשיב לטייק אאוט דאבל

16.07.2017

המרצה

נושא השיעור

הקישור

מאיה סוביק

1

טעויות נפוצות מתי להכריז עם יד חלשה

08.02.2021

2

טעויות נפוצות יד חזקה הכרזה שנייה מבוא

15.02.2021

3

טעויות נפוצות איך מראים חמישייה

01.03.2021

4

טעויות נפוצות שיעור 5

08.03.2021

5

טעויות נפוצות טעות מספר 6

15.03.2021

6

טעויות נפוצות שיעור 8 משיב לכפל הוצאה

29.03.2021

7

טעות 7 המשך אחרי טרנספר

22.03.2021

לקישור לכתבה " Give the opponents a chance to go wrong " – לחץ כאן

לקישור לכתבה " Reducing your mistakes at Bridge " – לחץ כאן

לקישור לכתבה " Errors in bidding – misusing reverses " – לחץ כאן

לקישור לניתוח יד בכותרת " The Last Mistake " – לחץ כאן

לקישור לניתוחי ידיים של Ron Tacchi בכותרת " A Comedy of Errors " (עמ' 8) – לחץ כאן

לקישור לניתוח יד בכותרת " Take Advantage of Opponents’ Errors " – לחץ כאן

לקישור לניתוח יד בכותרת " Learning by studying errors " – חץ כאן

לקישור ל " איך להימנע מטעויות הכרזה / משחק של קלף בטעות (MISCLICK) " – לחץ כאן

שים לב, עפ"י נוהל " גילוי נאות " בתוקף מיום 01.09.2019:

2019-10-22_114816

וכמעט לסיום, קצת הומור של Edgar Kaplan: אם אתה שחקן מספיק טוב, אתה יכול להתחמק עם עשיית טעויות כי אף אחד לא יאמין לזה!

ולקישור לשיעור " How To Refocus After A Mistake " ב-youtube – לחץ כאן

לקישור לשיעור " Declarer Play – some mistakes in a suit contract " – לחץ כאן

לקישור לשיעור " ?Am I just making the same mistake again and again " ב-youtube – לחץ כאן

לקישור לשיעור " !I was WRONG " ב-youtube – לחץ כאן

לקישור לשיעור " To Go Wrong " ב-youtube – לחץ כאן

לקישור לשיעור " ?What are the most common defence mistakes " ב-youtube – לחץ כאן

לקישור לשיעור " Suit Overcalls: Common Bridge Mistakes " ב-youtube – לחץ כאן

לקישור לשיעור " learning from the mistakes " ב-youtube – לחץ כאן

לקישור לשיעור " Here are some of the most common bridge bidding mistakes " ב-youtube – לחץ כאן

לקישור לשיעור " Common errors we make in bridge " ב-youtube – לחץ כאן

לקישור לשיעור " ?What are the most common mistakes in declarer play " ב-youtube – לחץ כאן

לקישור ךשיעור " How to Guess Everything WRONG " ב-youtube – לחץ כאן

לקישור לשיעור " Common Bridge Mistakes: Supporting Partner's Minor " ב-youtube – לחץ כאן

לקישור לכתבה " טעויות נפוצות בקונבנצית Michaels cue bid " – לחץ כאן

לקישור לניתוח יד בכותרת  " Learning by studying errors " – לחץ כאן

לקישור לניתוח יד בכותרת " Mistake = good result " – לחץ כאן

לקישור לניתוח יד-משאל בכותרת " ??Did I go wrong here " – לחץ כאן

לקישור לניתוח יד-משאל בכותרת " ?How often do decent players go wrong here " – לחץ כאן

לקישור לניתוח יד של Mark Horton בכותרת " Make no Mistake " – לחץ כאן

לקישור לשיעור " Five Common Bridge Mistakes You Make " – לחץ כאן

לקישור לשיעור " What are the most common bridge mistakes? Here are some of the most common bidding mistakes " – לחץ כאן

ולסיום, קישור לשיעור " Trying To Recover From A Disaster " ב-youtube – לחץ כאן

בברכה,

גבי לוי

אודות Gabi

כתוב תגובה

למעלה

תפריט נגישות

נגישות