אתה נמצא כאן: ראשי / קושיות ברידג' / פתרון קושיית ברידג' מספר 26

פתרון קושיית ברידג' מספר 26

פורסם ביום 01.11.2012

עוד מכרז פשוט – לשני השחקנים יש Doubleton חלש, אבל זה לא מונע מהם להציג את הכח ואת צורת ידם באמצעות הכרזות No-Trumps.

מערב מוביל 4 למלך של מזרח. האם אתה יכול למנוע מההגנה מלבצע את לקיחות ה- spades?

הפתרון:

לקיחות מלמעלה: 6.
לקיחות נוספות: 3 או 4 מ-diamonds.
עוצרים: 1 ו-½.

אם אתה לוקח את המלך spades של מזרח עם האס שלך, הנסיך שלך יהיה הקלף השני בגובהו שנותר ויש לו עמידה מסוימת – כוחו תלוי באיזה מגן זוכה להוביל. אתה יכול לראות שאם מזרח מקבל ההובלה , אז הוא יוביל דרך הנסיך שלך וזה לא יגרום לקיחה אבל, אם מערב מוביל ב-spade, ולאחר מכן הנסיך יעשה? משמעות הדבר היא שיש לך בחירה של משחקים: אתה יכול לעכב לשני סבבים (כפי שהיית עושה אם הנסיך היה קלף נמוך) או שאתה יכול לנצח את ה-spade הראשון. הבחירה הנכונה תלויה באיזה מגן אתה מצפה לקבל את ההובלה. אם למזרח יש המלך diamonds, לא תאבד את ההובלה: העקיפה ב-diamond שלך תצליח, אבל אם למערב יש את הקלף הזה אז הוא יקבל את ההובלה, כך שמערב הוא המגן היחיד שיכול לקבל את ההובלה ואתה צריך לתכנן בהתאם.

זכה ב-spade הראשון, עבור לאס clubs והרץ את המלכה diamonds. מערב זוכה בלקיחה, אבל לא יכול להוביל ב-spade בלי לתת לך לקיחה. אילו היית מעכב לשני סיבובים, ואז כאשר מערב מקבל עם המלך diamonds שלו, הוא יכול לקחת עוד שתי לקיחות spade כדי להביס אותך.

מקור: mrbridge

בברכה,

גבי לוי

אודות Gabi

כתוב תגובה

כתובת הדואר לא תפורסם שדות חובה מסומנים *

*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

למעלה