אתה נמצא כאן: ראשי / קושיות ברידג' / קושיות ברידג' / קושיות ברידג' / פתרון קושיית ברידג' מספר 47

פתרון קושיית ברידג' מספר 47

פורסם ביום 04.06.2013

קהל היעד:

במקום להכריז ישר למשחק מלא, מה שמראה חלשה, יד חלוקתית, צפון מעכב העלאתו למשחק מלא כדי להראות סוג חזק של יד. ידו של דרום היא מאוזנת מדי מכדי להיות נרגש – ואכן, עם סדרת ה- Spades נוראה כמו זאת, הרבה שחקנים היו פותחים עם הכרזה מוכנה של  1!

מהי התכנית שלך לעשר לקיחות כאשר מערב מוביל את T של diamonds?

הערת העורך והמתרגם: לדרום, הכרוז, יד של 17HCP בדפוס של 4-3-3-3. נהוג להפחית נקודה בהערכת יד בדפוס זה. גם לאחר הפחתת הנקודה, ניתן לפתוח עם 1NT (חזק). כאשר מוסכם על פתיחת 1NT חלש – התמונה משתנה.

לקישור לכתבה " פתיחת Strong 1NT או Weak 1NT – הסכם השותפות " – לחץ כאן

עם זאת, יש לשים לב לכך שפתיחת 1NT עשויה לעתים להביא לחוזה סופי ב-NT.

מה דעתכם?

בכל מקרה, הקושייה מתייחסת לתוכנית המשחק.

הפתרון:

 לקיחות מלמעלה: 10. לקיחות נוספות: שליטים. מפסידים: שליטים

יש לך מספיק לקיחות לביצוע החוזה שלך ולכן כל מה שאתה צריך לעשות הוא למשוך שליטים! אל תירתע מחולשת ה- spades שלך – לא אכפת לך לאבד שלוש לקיחות בשליט, כל עוד אתה לא מאבד ארבע. שחק השליטים מייד והמשך לשחק אותם!

המשחק הטוב ביותר בשליטים הוא לא קל – אתה צריך לשחק נמוך מ-2 הידיים – זה נראה מוזר, אבל זה מאפשר לך להתמודד עם כל החלוקות 4-1 שעלולות להתרחש – זכור כי המטרה שלך היא להימנע מאיבוד כל ארבע לקיחות השליטים. הפעם היחידה שאתה יכול לאבד ארבע לקיחות בשליט היא אם מכובד אחד מהמלכה או הנסיך שלך מפסיד למכובד Singleton, אחרת אתה בטוח. ברור שאם השליטים מתחלקים 3-2 ואז, כל עוד אתה מושך שליטים, אתה יכול להפסיד רק שלוש לקיחות. אם אתה משחק את הזוכים שלך במקום למשוך שליטים, ההגנה תעשה יותר משלוש לקיחות בשליט על ידי חיתוך hearts ו-clubs.

לקישור לכתבה " משיכת שליטים ", המתייחסת לעיתוי ביצוע משיכת השליטים במשחק בחוזה בסדרה, ולמשחק בשליט של הכרוז ושל המגן – לחץ כאן

מקור: mrbridge

בברכה ,

גבי לוי

אודות Gabi

כתוב תגובה

למעלה

תפריט נגישות

נגישות