אתה נמצא כאן: ראשי / קושיות ברידג' / קושיות ברידג' / פתרון קושיית ברידג' מספר 61
פתרון קושיית ברידג' מספר 61

פתרון קושיית ברידג' מספר 61

פורסם ביום 09.12.2013

קהל היעד

 2013-09-17_171231

2013-11-29_134414

3 הראה יד חזקה ודאגה לגבי משחק ב-No-Trump. דרום היה יכול לעלות ב-diamonds, אבל זה היה לוקח את ההכרזה מעבר ל-3NT, והוא עשה זאת מול יד שעברה-pass בהכרזת הפתיחה. עם רק עוצר אחד ב-spades, הוא הביע ספק על ידי הכרזת הסדרה הרביעית. צפון, המחזיק בידו קצת עזרה ב-spades, הכריז 3NT. מהי התכנית שלך ככרוז בדרום כאשר מערב, כצפוי, מוביל spade?

מקור: mrbridge

הפתרון:

 2013-12-07_204612

לקיחות מלמעלה: 7. לקיחות נוספות:hearts, clubs, diamonds. עוצרים: 2.

אתה יכול לבצע אחת או שתי לקיחות נוספות מ-hearts, לקיחה אחת מ-diamonds ולקיחה אחת מ-clubs. עם זאת, אין לך עוצרים רבים – המלך spades שלך הולך על הלקיחה הראשונה והאס שלך ילך זמן קצר לאחר מכן – אתה באמת יכול להרשות לעצמו לתת את ההובלה ליריבים רק פעם אחת. במקרה של ספק לך על הסדרה הארוכה וכשאתה חותר לבסס סדרה ארוכה אתה צריך להשתמש בכלל הכניסה.

אתה צריך ללכת על חלוקה ברת (בת) מזל של 3-3 במקרה שאתה צריך לוותר על ההובלה פעם אחת. זה דורש שתי כניסות, אבל אתה יכול לסמוך רק על כניסה אחת בסדרה. עם מלך spades שנעלם בלקיחה הראשונה, אתה קצר בכניסה אחת. כאשר אתה קצר בכניסות יש פתרון: התחמק – duck בסיבוב מוקדם של הסדרה כדי לשמור על כניסה. אחרי הזכייה ב-spade התחמק heart בשתי הידיים. התחמק ב-spade הבא וזכה באס בסיבוב השלישי.

לאחר מכן שחק את האס מלך של hearts – קלפי ה-hearts שנותרו ייפלו ואתה בדומם כדי ליהנות מהם. אם שחקת את ה-hearts העליונים בהתחלה ולאחר מכן שחקת heart נוסף היית עדיין מבסס את הסדרה – אבל אתה לא היית מסוגל להגיע לזוכים שלך.

לקישור לכתבה " כניסות ומעברים במשחק ללא שליט – No Trump ובמשחק בסדרה " – לחץ כאן

בברכה,

גבי לוי

אודות Gabi

כתוב תגובה

למעלה

תפריט נגישות

נגישות