אתה נמצא כאן: ראשי / אזור הכתבות באתר / שקול להכריז Double כאשר היריבים "גנבו" לך את ה-DEAL

שקול להכריז Double כאשר היריבים "גנבו" לך את ה-DEAL

פורסם ביום: 10.06.2011; עודכן ביום: 02.01.2024

זהו טיפ מספר 3 מכתבת " 65 טיפים נוספים לשיפור משחק הברידג' " (בעברית) – להורדת הכתבה לחצו כאן

הטיפ:

כאשר יש לך מספיק כוח למשחק, אל תיתן להכרזת היריבים מעליך לעבור ללא Double. במקרים רבים היריבים שלך אולי הכריזו היטב ומצאו הכרזת הקרבה (sacrifice), אך עדיין עליך להשיג נקודות רבות ככל האפשר, ולכן השתמש ב-pay-back והכפל אותם.

הביאור:

כאן אתה דרום, פגיעים מול יריבים לא פגיעים:

2014-01-12_210454

מחלק צפון:

ההכרזות החלו:

2014-01-12_210504

מה אתה הולך להכריז?
האם אינך פשוט שונא את מה שהיריבים שלך עשו לך ? קשה להתמודד עם "מטח" הכרזות (Barrage bidding). הכרזתו של מערב היא מעולה, ושמה את הלחץ המקסימלי עליך. זהו הדיל שלך, אתה החלטת כי ברגע ששותפך פתח את ההכרזות: יש לך יד טובה עם 13HCP ובידו צריכות להיות לפחות 12. אתה תכננת להגיע להכרזה נחמדה של חוזה משחק מלא הטוב ביותר, אך למרבה הצער, ההזדמנות כבר נלקחה ממך. הדבר היחיד שאסור לך לעשות הוא לעבור-pass בגלל שזה הדיל שלך ואתה לא יכול לתת לצד השני לגנוב אותו ממך, בלי לפחות לקבל פיצוי קטן.

הכרזה בגובה 5 תהיה ניחוש, אז אולי האפשרות הטובה ביותר היא פשוט Double. היריבים שלך עשויים לבצע את החוזה שלהם פעם אחת מתוך עשר פעמים, אבל, זה לא צריך להדאיג אותך – המשך להכפיל אותם כאשר הם גונבים את הדיל שלך!

מחלק צפון, N-S פגיעים:

2014-01-12_210518

מזרח מערב הכריזו באופן מאוד אגרסיבי, אבל הפגיעות הנוחה עובדת לעתים קרובות. הם הכריזו טוב מאוד טוב ואפילו עם double שלך אתה יכול לאסוף רק 100 נקודות עבור נפילה אחת. עם זאת, זה 50 נקודות יותר מאשר חוזה 4 לא מוכפל. יתר על כן, אתה גם עשית טוב בלקיחת 100 הנקודות שלך כי היית נאבק כדי לבצע כל חוזה בגובה 5. גובה 5 לעתים קרובות קשה במכרזים כאלה, בגלל שידי יריביך צפויות להיות חלוקתיות, כך שחלק מסדרות הצד צפויות להיות גרועות עבורך.

מקור: B. Magge Mrbridge

המידע באתר מנוסח בלשון זכר לצורכי נוחות בלבד, ומתייחס לגברים ולנשים כאחד.

תרגום ועריכה: גבי לוי

Editing and translation rights and more

© Copyright Gabi Levy-2014-2024

לקישור לכתבה " הקרבה – Sacrifice " – לחץ כאן

עפ"י malmesbury bridge: ה-Penalty doubles. הנפוץ ביותר הוא כשאתה מכריז בחופשיות למשחק מלא ויריבים מקריבים בגובה-5. אלא אם כן תחליט להכריז את הסדרה שלך מעליהם בגובה-5, אתה תמיד צריך להכפיל אותם לעונשים.

לקישור – לחץ כאן

אודות Bridge

כתוב תגובה

למעלה

תפריט נגישות

נגישות