אתה נמצא כאן: ראשי / קושיות ברידג' / קושיות ברידג' / פתרון קושיית ברידג' מספר 22

פתרון קושיית ברידג' מספר 22

פורסם ביום 20.09.2012

 ליריבים יש מכרז ארוך ל-3NT. צפון הראה 3-5-4-1, אולי צורת 3-5-5-0 באמצעות הכרזות הסדרות שלו בסדר של אורך. דרום נתן העדפה ל-hearts מראה חולשה, לאחר מכן הכריז no-trump כאשר השותף הראה תמיכת שלושה קלפי spade . יש לו רק ארבעה spades (או שהוא היה רוצה לשחק ב-spades) ומאחר שהוא לא התעקש לשחק ב-hearts, שני קלפי hearts. הצורה הסבירה שלו היא 4-2-2-5, או 4-2-3-4.

לאחר עיכול כל המידע הזה, במה אתה מוביל?

כאשר אין רמזים מההכרזות, אתה נוטה להוביל בסדרה הארוכה ביותר שלך. כאשר היריבים הכריזו את הסדרה הארוכה ביותר שלך, זה יכול להיות טוב יותר להוביל בסדרה שלא הוכרזה, בתקווה שזאת החולשה שלהם. אתה צריך להוביל ב-cloubs כאן?

מכרז זה מצביע למדי על כך שהצד החזק ביותר של דרום הוא -clubs, אבל הוא לא היה חזק מספיק כדי להכריז 2 על 1. כך שהובלה ב-Club עשויה לעזור לכרוז יותר מאשר לעזור לך. אתה לא תתפתה להוביל spade להתאמה 4-3 שלהם, או heart להתאמה 5-2. מה דעתך על diamond?

הנסיך של diamonds נראה להיות ההובלה הבטוחה ביותר, דרך הכח של הדומם אל חולשתו של הכרוז. אם השותף עירני, הוא יבין שיש לך סיבה טובה שלא להוביל ב-Club, ועשוי לעבור לסדרה, לאחר לכידת Q Diamonds עם המלך. גם אם הוא ממשיך ב-diamonds, הכרוז יתקשה לבצע החוזה שלו.

מקור: mrbridge

בברכה,

גבי לוי

אודות Gabi

כתוב תגובה

למעלה

תפריט נגישות

נגישות