אתה נמצא כאן: ראשי / אזור הכתבות באתר / הכרזות אגרסיביות במשחק הברידג'
הכרזות אגרסיביות במשחק הברידג'

הכרזות אגרסיביות במשחק הברידג'

פורסם ביום: 13.04.2016; עודכן ביום: 04.04.2024

קהל היעד:

2015-12-12_115247

וכעת, כתבה חדשה " הכרזות אגרסיביות במשחק הברידג' "

כזכור, ממליץ Bernard Magge בטיפ הראשון שלו מתוך 65 הטיפים: הכרז יותר באגרסיביות כאשר אינך פגיע (Non-vulnerable):

כל לקיחת חסר (under tricks) במצב אי-פגיעות עולה רק 50 נק', כך שללא Double נפילה 2- בחוזה לעתים קרובות היא תוצאה נהדרת, לעומת רוב המשחקים החלקיים שיכולים היריבים לבצע-110 נק' עבור 2 או 2. חשוב מאוד להתרגל להתחרות באגרסיביות על משחקים חלקיים, בייחוד שההכרזה מסתיימת בגובה-2. תופתע מהתוצאות הטובות שתקבל, כי רק מעט מהשחקנים במועדונים מכריזים Double על חוזים חלקיים בגובה-2 או 3.

לקישור – לחץ כאן

המידע באתר מנוסח בלשון זכר לצורכי נוחות בלבד, ומתייחס לגברים ולנשים כאחד.

עפ"י Susan Lawton: הכרזות אגרסיביות, לעתים קרובות מונחות ע"י מצב הפגיעות: פחות אגרסיביות כאשר פגיעים ויותר אגרסיביות כשלא, במיוחד כאשר היריבים פגיעים. גם כאשר הם יודעים שהם עלולים ליפול בחוזה, נגיד אחד או שניים אפילו הכפילו אותם אבל עדיין יסיימו עם ניקוד טוב יותר, במיוחד אם היריבים פגיעים ויכולים לבצע משחק מלא.

לקישור – לחץ כאן

לקישור לכתבה " הכפלה לעונשין של חוזה משחק חלקי " – לחץ כאן

ומתוך כתבת " הכרזות Overcalls ": שים לב: הכרזות הן כיף גדול, אבל חשוב להפעיל שיקול דעת; overcalls אגרסיביים עם סדרות טובות הם חכמים, אבל סדרות גרועות נוטות להוביל לצרות. אותו הכיף יכול להיות בתגובות ל-overcalls כל עוד אתה אגרסיבי כאשר יש בידך התאמה טובה, אבל היה מתון יותר ללא תמיכה.

ע"י לקיחת הזמן שלך ושימוש בהכרזת סדרת היריבים כאשר ידך חזקה, תוכל לראות כי מערכת זו של overcalling אגרסיביים יכולה לעבוד ל-2 הצדדים של השותפות שלך!

וכן, במצב איזון, היתרונות נוטים לעלות על החסרונות. זה קשה ליריבים להכפיל לעונשין בגובה נמוך, למשל. רוב ה-doubles הם עבור takeout. כך שהשחקנים של היום נוטים להיות אגרסיביים. בסגנון המודרני, לעומת זאת, מכריזים overcall עם סדרה טובה או יד טובה, או שניהם.

לקישור לכתבה – לחץ כאן

עפ"י Vinay Apte: להכרזות אגרסיביות יותר מדי יש גם חסרונות:

  1. הובלה ממכובד ליד החזקה מימינך;
  2. הובלת סדרות לא כל כך חזקות אל תוך ה-ten-aces של הכרוז;
  3. פתיחת סדרה חדשה עבור הכרוז;
  4. עשיית חלק מהעבודה של הכרוז בשבילו.

לקישור – לחץ כאן

עפ"י המסמך " Standard American System Notes ": אנחנו יכולים להרשות לעצמנו להיות יותר אגרסיביים אם אנחנו נמצאים במושב השלישי; הכרזת מנע בדרך כלל כואבת לשחקן שיש בידו את הקלפים הגבוהים, והשותף כבר שלל יד טובה. עלינו להיות פחות אגרסיביים במושב השני. יש לשותף סיכוי שווה להחזיק את היד הטובה ביותר בשולחן כמו ל-LHO-היריב מצד שמאל.  הכותב/ת מאמין/נה בפעילות ראשונית אגרסיבית; ככל שיריבים מתקשרים, ההכרזה שלך פחות תעזור לצד שלך.

עפ"י המסמך " Bidding Notes ": אם אתה מקבל יד חלוקתית מאוד, כגון 6-5-1-1, היה מאוד אגרסיבי – ידיים כאלה ייקחו הרבה לקיחות. " 6-5, מתעוררים לחיים "  ( “ Six-five, come alive ” ) היא עצה נבונה.

לקישור – לחץ כאן

עפ"י רם סופר מהלכי הגנה " אקטיביים " נועדו להלחיץ את הכרוז ולהכריח אותו לקבל החלטות חשובות בשלב מוקדם של המשחק ולשלול ממנו את האפשרות לנסות בזו אחר זו את כל האופציות במטרה להשיג את הסיכוי המרבי לביצוע החוזה שלו.

המלצת worldwidefolks: הכרח – אלץ את היריבים להכריז גבוה. אם תתחרה באגרסיביות ותאלץ את היריבים שלך להכריז גבוה עד כמה שהם ילכו, הם יהיו במרחק לקיחה אחת מהחוזה הטוב ביותר שלהם, בכל מקרה. אם לא תתחרה באגרסיביות, הם רק יכריזו בדיוק מספיק כדי לקחת את החוזה ולגרוף את הלקיחות שהם צריכים בזמן שאתה תעקוב בסדרה ותחכה לסיבוב הבא, והחמצת חצי מהכיף של ברידג' טוב. אל תיתן להם לעשות את זה. אם אתה נמנע מתחרותיות, אתה לעולם לא תהיה שחקן תחרותי.

לקישור לכתבה " הקרבה – Sacrifice – לחץ כאן

לקישור לכתבה " תחרות בשיטת IMP's לעומת שיטת Matchpoints-משחק Top-Bottom " – לחץ כאן

עפ"י אלדד גינוסר: ככלל, הכרזת סדרה חדשה במצב של התערבות הינה הכרזה אגרסיבית יותר באופייה מהכרזת הפתיחה (ההמלצות "היבשות": גובה-1 עם 9-16HCP וגובה-2 ללא "קפיצה" 12-16HCP ויש זוגות אגרסיביים יותר) – זאת כדי לתת מרחב תמרון גדול יותר למתערב, המפצה על החיסרון המובנה בכך שהיריבים הם אלה שפתחו את המכרז. לכן, גם חשוב שהשותף (המשיב להתערבות) ייקח בחשבון את הסגנון האגרסיבי ויתנהל בהתאם, וכן לאגרסיביות הזו יש מחיר – והכרזות ההתערבות בסדרה כולן מוגבלות בכוח של עד 16 (17) HCP !

לקישור – לחץ כאן

השוואת גורם האגרסיביות עפ"י שיטת התחרות:

Matchpoints

IMPs

משחק חלקי

(מקור נוסף)

התחרה באגרסיביות רבה במכרזי משחק חלקי. לעתים רחוקות תמכור מתחת לגובה של 3.

אל תתחרה באגרסיביות כמו ב-Matchpoints. הימנע מליפול במספר גדול של תחרות משחק חלקי על ידי היריבים.

התחרה באגרסיביות. לעתים נדירות תן להם לשחק בהתאמה בגובה 2. +200 זה גדול, 200- זה גרוע.

התחרה בצורה אגרסיבית, אבל לא ממש כמו ב- Matchpoints.

הכרזת משחק מלא

(מקור נוסף)

הכרז רק משחקים מלאים שהם ניתנים לביצוע.

הכרז משחקים מלאים באגרסיביות רבה, במיוחד כאשר הצד שלך פגיע. החלטות גבוליות תמיד צריכות להיפתר על ידי הכרזה

הכרז +50% משחקים מלאים. היה מוכן להכריז משחקים מסוכנים אם הם בניקוד גבוה יותר.

היה אגרסיבי, במיוחד אם פגיע. הכרז את המשחק הבטוח ביותר, לא-הניקוד הגבוה ביותר.

הכרזת סלאם

הכרז סלאמים אם הסיכוי +50%. היה מוכן להכריז סלאמים מסוכנים אם הם סלאמים בניקוד גבוה יותר

הכרז סלאמים קטנים אם הסיכוי + 50%. הכרז את הסלאם הבטוח ביותר.

Doubles

הכפל בצורה אגרסיבית, במיוחד אם הם פגיעים.

אל תכפיל אלא אם כן אתה מאוד בטוח, במיוחד אם אתה מכפיל משחק חלקי למשחק מלא

הובלות פתיחה

הובלות אגרסיביות הן לא תמיד הטובות ביותר. הימנע מהובלות מסוכנות. זכור, המטרה שלך היא לא בהכרח להביס את החוזה. היא לוותר על פחות לקיחות לכרוז מאשר השחקנים האחרים המגנים על היד.

בצע הובלות פתיחה אגרסיביות. נסה לבסס לקיחה עם ההובלה שלך. זכור, אתה מנסה להביס את החוזה ולשים לב פחות על ללתת לקיחת יתר-overtrick.

בין המקורות: paloaltobridge.com; bridgeace.com

עפ"י הכתבה " Disciplined Bidding ": אין כמעט ספק כי בזירת משחק הברידג' של היום, סגנון הכרזות אגרסיבי לעתים קרובות יתוגמל. עם זאת, יש הבדל עצום בין להיות אגרסיביים ופשוט לבצע הכרזות גרועות. נכללים בקטגוריה " הכרזה גרועה " הם: 1) הכרזות ללא מטרה, 2) הכרזות-יתר-over-bidding, ו-3) overcalls גרועים. התוצאה השכיחה מכל האפשרויות האלה היא או ניקוד מינוס גבוה או מתנה ליריבים כאשר אתה נותן להם " תכנית אב " כיצד יש לשחק את היד.

  1. כל כך הרבה שחקנים מכריזים מבלי להחליט מה הם מנסים להשיג. אם היריבים פתחו את ההכרזות, ההכרזה שלך צריכה להיעשות עם מטרה מסוימת. האם אתה מנסה לרכוש החוזה, להשיג הובלה, להציע הקרבה, או אולי לנסות לעכב את היריבים? אל תכריז רק כי יש לך מספר מסוים של נקודות או אורך בסדרה מסוימת, חשוב על המטרה שלך.
  2. שחקנים מופתעים לעתים קרובות כאשר נאמר להם כי העונשין הגדולים בדרך כלל באים מהכפלת היריבים בגובה נמוך. Overcall בגובה אחד יכול להיעשות עם יד חלשה אבל עדיין אתה צריך מטרה. אם יש לך סדרה טובה אבל יד חלשה, המטרה שלך עשויה להיות לאותת לשותפך במה להוביל. אם יש לך יד טובה, אתה יכול להשתעשע במטרה של קניית החוזה. עם זאת, כאשר אתה מכריז overcall בגובה-2 ומעלה, אתה צריך יד טובה וסדרה טובה. זה נכון במיוחד כאשר אתה במצב פגיע.
  3. ישנן מספר קונבנציות זמינות להראות ידיים דו-סדרתיות. עם זאת, רק בגלל שיש לך יד דו-סדרתית זה לא אומר שאתה חייב לספר לכולם על זה. אם אתה הולך לגלות ליריבים כי יש בידך +10 HCP ב-2 סדרות, אתה יכול לסמוך עליהם שישתמשו במידע זה ולכן וודא כי לצד שלכם יש הזדמנות לרווח לפני שאתה מדבר.

לקישור לכתבה – הוסר

עפ"י כתבתו " Aggressive Game Bidding "של Andrew Gumperz: הזכייה במשחק הברידג' דורשת תוקפנות אינטליגנטית. "תוקפנות" בהקשר זה היא הנכונות להכריז חוזה אשר לעתים קרובות נכשל.

לקישור – לחץ כאן

עפ"י הכתבה " Aggressive Bidding Pays Off ": הכרזה אגרסיבית מתוגמלת לעתים קרובות יותר מאשר לא. בתחרויות ברידג' בדרך כלל מנצחים על ידי האמיצים, לא הצנועים-הוותרנים.

לקישור – לחץ כאן

עפ"י הכתבה " Aggressive bidding, careful play ": כולנו יודעים כמה מתמודדים אגרסיביים ליד השולחן, וכמה ידיים מתאימות לסגנון שלהם, אם כי לעתים קרובות יש צורך לשחק באופן זהיר מאוד על מנת לבצע את החוזה בהצלחה.

ל-Karen McCallum מיוחסת התובנה " מעולם לא עברתי-passed עם יד עם void בכל חיי".

עפ"י הכתבה " pre-emptive barrage strikes fear into opponents despite strong hands ": ברגע שהיריבים מצאו התאמה, התחרו בצורה אגרסיבית, אפילו ברמות גבוהות יותר.

לקישור – לחץ כאן

עפ"י הכתבה " הכרזות הפרעה: למי אתם מפריעים? ": בברידג' המודרני מקובל להכריז באופן אגרסיבי וברוב המקרים מקובל להפריע. מצב ירוק (אנחנו לא פגיעים והיריבים כן) מאפשר יותר אגרסיביות בהכרזות הפרעה. מצד אחד נקבל פחות עונש, אם היריבים יכפילו ולא נבצע את החוזה. מצד שני אם היריבים יבצעו משחק מלא או Slam הם יקבלו יותר נקודות מאשר במצב לא פגיע.

לקישור – לחץ כאן

עפ"י Robert S. Todd: המיקום (או המושב) בו אנו נמצאים הוא גורם חשוב נוסף שיש לקחת בחשבון כאשר מחליטים אם לבצע הכרזת מנע-pre-empt או לא. בואו ננסה להבין כיצד החשיבה שלנו צריכה להשתנות במושבים שונים סביב השולחן. המושב ראשון (Dealer) – זהו המושב שאנו מבצעים הכרזות מנע בו בצורה האגרסיבית ביותר. אם המטרה שלנו היא לעשות חיים קשים לשחקן יריב עם יד טובה מאוד, אז הסיכויים הם 2 ל-1 לטובת אחד היריבים שיהיה השחקן עם היד הטובה במקום השותף שלנו.

לקישור לשיעורו בכותרת " Modern 2-Level Preemptive Openings " – לחץ כאן

לקישור לכתבתו של Neil H Timm בכותרת " Aggressive Bidding Guidlines Beginner " – לחץ כאן

לקישור ל"  The Answer Lady by Susan Lawton "- לחץ כאן

לקישור למושג " השחקן האגרסיבי " בכתבה " הדומה והשונה בין Balancing להכרזות לחץ " – לחץ כאן

לקישור לכתבה " Aggressive interference kept opponents out of game " – הוסר

לקישור לכתבה " 17 Aggressive bidding and delicate play " – הוסר

עפ"י הכתבה " Ask Sally: כמה נקודות אני צריך כדי להכריז double עונשין? ": זה לא באמת עניין של נקודות אבל תלוי במכרז, אשר לעתים קרובות יספר לך מהו הכוח ההגנתי המשולב שלך. אם היריבים שלך מטפסים לאט למשחק מלא במכרז מוגבל, שחקנים אגרסיביים עלולים להכפיל אם הם יודעים כי הקלפים מחולקים באופן גרוע.

לקישור לכתבה – לחץ כאן

לרב-שיח מומחים בנושא " האם אתה משנה את סגנון ההכרזות שלך עם שותפים שמרניים, שותפים אגרסיביים או שותפי ביניים? " – הוסר

עפ"י הכתבה " הכרזות ושיטות הגנה כנגד הכרזות פתיחה preemptive של היריבים": כאשר היריבים מכריזים pre-emptive היה אגרסיבי בהגנה עם Singleton בסדרת היריב. אתה יכול להכריז takeout double עם מעט כמו 12-13HCP, אם יש לך חלוקת הקסם 4-4-4-1.

לקישור לכתבה " ?Too Aggressive " בפורום BBO – לחץ כאן

הגנה ב-IMP's: היה אופטימי ודי אגרסיבי כאשר אתה בהגנה כנגד חוזי היריב.
אם יש חלוקה של קלפים אשר תגרום להבסת החוזה, בחר בהובלות ובמשחק היד שלך כדי לשרת את האפשרות הזאת, גם אם זה אומר שאתה יכול לוותר על לקיחת חסר-Undertricks אם אתה טועה. (freewebs.com)

עפ"י הכתבה " הכרזות התערבות כנגד פתיחה של 1NT " : ביד שנייה ניכנס למכרז בצורה זהירה ומבוקרת ובדרך כלל רק עם ידיים לא מאוזנות שיש בהן פוטנציאל לקיחות גבוה. במשחק הברידג', ביד רביעית – כאשר שותפו של הפותח הודיע על חולשה (עד 7 נק') נהיה יותר אגרסיביים.

לקישור לניתוח יד מספר 19 (האגרסיביות מהשטן) של עמי זמיר בתחרות סימולטנית ינואר 2019 – לחץ כאן

לקישור לניתוחי ידיים מספר 10; 11; 19; ו-23; -37 של עדי אסולין ואלדד גינוסר בתחרות סימולטנית יוני 2019 – לחץ כאן

לקישור לניתוח יד מספר 15 של רם סופר בתחרות סימולטנית on-line אוקטובר 2021 – לחץ כאן

לקישור לניתוח יד מספר 13 של רם סופר בתחרות סימולטנית אוגוסט 2022 – לחץ כאן

לקישור לניתוחי ידיים מספר 3 ו-30 בתחרות סימולטנית ספטמבר 2023 – לחץ כאן

לקישור לניתוחי ידיים של יוסי אנגל בתחרות הקבוצות המעורבות בגיליון אוגוסט 2022 של התאגדות ישראלית לברידג' (עמ' 12) ובתחרות זוגות נשים / זוגות גברים (עמ' 13) – לחץ כאן

הכרזות אגרסיביות אפשרו לשחקן הברידג' Barry Crane להיות, בעת מותו בשנת 1968, שחקן הברידג' העליון המדורג בארה"ב, והוא היה אחד מעשרת שחקני match point הגדולים ביותר בכל הזמנים. ניקוד ה-master point שלו, 35,135.80, היה הגבוה ביותר ב-ACBL מאז 1968, ונשאר הגבוה ביותר ל-6 שנים נוספות לאחר מותו.

Crane נמצא הרוג במוסך ביתו בעיירה היוקרתית Studio City  בקרבת Los Angeles . הוא היה בן 57 שנים ובמקצועו היה מפיק טלוויזיה ובמאי.

עפ"י ACBL Bulletin מחודש פברואר 2016, המשטרה ומדעני המחלקה לזיהוי פלילי פתחו מחדש את תיק רצח Barry Crane. לאחר יותר מ-30 שנים של תעלומה בלא פוענחה.

לקישור לכתבה " Cold Case " – לחץ כאן

ואכן, סוף סוף, נעצר ביום 09.05.2019 חשוד ברצח. משטרת Los Angeles מסרה כי החשוד Edwin Hiatt, הודה בחקירה משטרתי ברצח מר Crane  ב-1985.

לקישור לפירוט בכתבה " נכלא למשך (מינימום) 23 שנים לאחר שרצח את אשתו בגלל משחק ברידג' " – לחץ כאן

לקישור לניתוח דפוסי ידיים כגון " Mr. Aggresive " בכתבה " Strategic Thinking – Partnership Style של Larry Cohen " – הוסר

לקישור לכתבתו של Larry Cohen בכותרת: " Sound?… Aggressive " – לחץ כאן

לקישור לכתבה " The limits of aggressive preempting " – לחץ כאן

לקישור לכתבה " Zar Points – Aggressive Bidding Hand Evaluation " – לחץ כאן

לקישור לכתבה " Aggressive Bids: The Minus Side " של James Jacpby  בעיתון " Rome News-Tribune " מיום 10.05.1985 – לחץ כאן

ישן! לקישור לכתבה " Jacoby On Bridge – Aggressive Bids Score Points " בעיתון " Times Daily " מיום 30.08.1962 – לחץ כאן

ישן! לקישור לכתבה " Jacoby On Bridge – Aggressive Bids Aid British " בעיתון " The Telegraph " מיום 07.11.1964 – לחץ כאן

וכמקובל, טיפים בנושא:

2

כאשר היריב פתח בהכרזות, היה יותר אגרסיבי מהרגיל בניסיון להגיע למשחק, כי אתה יודע היכן נמצאים רוב הקלפים הגבוהים החסרים.

16

היה אגרסיבי בשלבים המוקדמים של המכרז. להכרזות יש דרך של לצאת מכלל שליטה. להמתין בשיחים זה עבור ציידים ,לא לשחקני ברידג'.

17א'

היה אגרסיבי במכרז עם ידיים בהן נמצאת התאמה בסדרה; היה שמרני עם ידיים ללא התאמה.

17

כאשר הם מכריזים באגרסיביות, הובל באגרסיביות.

18

הכרז משחקים מלאים באגרסיביות, וסלאמים בשמרנות.

19

זה לעתים קרובות משתלם לא להיות אגרסיבי מדי כנגד pre-empts מפני שחלוקת הסדרות נוטות להיות גרועות.

20

Overcall חלש חייב להתבסס על סדרות חזקות. Overcall אגרסיבי יכול להשתלם בדרכים רבות ושונות, אך ביד חלשה הקפד להחזיק סדרה טובה וחזקה.

23

כאשר אתה קצר בסדרת היריבים, אתה יכול להרשות לעצמך להכריז יותר באגרסיביות.

24

הכרז לגובה ההתאמה במהירות עם ידיים חלשות. למרות שנראה כי אתה מסתכן בהכרזה האגרסיבית, ניתן לתת אמון בכוח של התאמה טובה, כך שאתה מונע מהיריבים להכריז משחק מלא בעצמם

24א'

שחק הגנה פאסיבית, אם לקיחות בסדרה צדדית לא יכולות לברוח, כלומר לקיחות בטוחות; הגן באגרסיביות אם הן יכולות.

143

היה אגרסיבי כאשר אתה שוקל להכריז מעל הכרזת preemptive על ידי היריבים. עשה זאת במיוחד כאשר אתה מחזיק בידך Singleton או doubleton בסדרה שלהם, אפילו עם מעט כמו HCP 12. הנח כי שותפו מחזיק בין 4-8HCP כאשר אתה שוקל את ההכרזה שלך אם תחשוש מההכרזה.

176

הובל באגרסיביות כנגד חוזה שהוכרז בביטחון. אם הם הכריזו ♠4 והראו מקור ללקיחות מחוץ לסדרת השליט, אתה צריך למצוא 4 לקיחות במהירות, כך שתוביל מ-KQ או אפילו A שאינו נתמך.

211

עם חלוקת 5-5 או 6-5, התחרה באגרסיביות אם כוח המכובדים שלך מרוכז בסדרות הארוכות שלך. היזהר אם זה לא.

224

היה אגרסיבי בשלבים המוקדמים של המכרז. אם אתם שמרניים מדי, להכרזות יש דרך לצאת מכלל שליטה. לחכות בין השיחים היא תכונה של שחקני פוקר וציידים, לא של שחקני ברידג'.

הטיפים של  Fearghal O’Boyle:

31

התחרו באגרסיביות על ניקוד חלקי, במיוחד כאשר אתה במצב לא-פגיע.

39

כאשר ידוע שכל כוח ההגנה נמצא ביד אחת, אתה תעשה לקיחות נוספות ככרוז אז תכריז באגרסיביות.

53

הכרז overcall ותמוך באגרסיביות כדי לעזור לשותף לבצע את הובלת הפתיחה הנכונה ולכוון את ההגנה.

56

במכרזים תחרותיים תמוך בשותף שלך באגרסיביות כאשר יש לכם התאמה.

הטיפים של vcbridge-Bridge Unit 547:

7

היה אגרסיבי בשלבים המוקדמים של המכרז. למכרז יש דרך לצאת מכלל שליטה. " ההמתנה בשיחים " מיועדת לציידים, לא לשחקני ברידג'.

8

היה אגרסיבי בהכרזות בידיים עם התאמה; היה שמרן עם ידיים ללא התאמה.

49

לא פעם משתלם לא להיות אגרסיבי מדי כנגד הכרזות מנע-pre-empt מפני שחלוקות הסדרה נוטות להיות גרועות.

126

כאשר היריב פתח את ההכרזות, היה אגרסיבי יותר מהרגיל בניסיון להגיע למשחק מלא, כי אתה יודע איפה רוב הקלפים הגבוהים החסרים נמצאים.

171

כאשר היריבים מכריזים באגרסיביות, הובל באגרסיביות.

223

הובל באגרסיביות כנגד סלאם קטן, הובל באופן פסיבי נגד Grands Slams

224

הוביל באגרסיביות מול חוזים של מכרזים של ביטחון עצמי שנפסקו בגובה-5, בדיוק כמו שהיית מוביל כנגד סלאם קטן.

533

הכרז בצורה שמרנית עם ידיים ללא אסים "פלאים חסרי-ערך". הכרז באגרסיביות עם סדרות סולידיות.

והטיפים של Dr. Harold Schachter:

63

היה אגרסיבי עם ה-Overcalls שלך כאשר אתה מחזיק singleton בסדרה של היריב, ובמיוחד כאשר מחזיק void בסדה שהוכרזה ע"י היריב. אתה יכול להכריז Take-Out Double עם מעט כמו 10-12 HCP אם יש לך את חלוקת הקסם 4-4-4-1, ועם אפילו מעט פחות של HCP (9-10) עם חלוקת 5-4-4-0.

65

כאשר היריבים מבצעים הכרזת מנע של פתיחה בגובה-3, אתה חייב לנקוט פעולה אגרסיבית כי הכרזות בגובה-3, למעשה, נמחקות.

81

לעולם אל תוביל אותה הובלה כנגד חוזה 3NT כמו שהיית מוביל כנגד חוזה 6NT. כנגד חוזה 3NT, הובל אגרסיבי, הרביעי מלמעלה מהסדרה הארוכה והחזקה ביד, עשויה לייצר כמה לקיחות זוכות לצד ההגנה, כנגד חוזה 6NT הובל באופן פסיבי! ישנם פעמים כאשר הובלה אגרסיבית חשובה, ובפעמים אחרות לעשות זאת זו קטסטרופה.

מקורות הטיפים מפורטים בקישור טיפים

לקישור לכתבה " Aggressive Bid Leads to a Slam " – לחץ כאן

לקישור לכתבה " ?How aggressive are you " – לחץ כאן

לניתוח יד – לחץ כאן

לקישורים לשיעורים ב-youtube:

לקישור לשיעור " The Dangers Of Aggressive Bidding " – לחץ כאן

לקישור לשיעור " Trialing Aggressive Opening Bids " – לחץ כאן

לקישור לשיעור " Always Bid Aggressively When You Know The Opponent's Hand " – לחץ כאן

לקישור לשיעור " When To Bid Aggressively " –  לחץ כאן

לקישור לשיעור " When to be aggressive " – לחץ כאן

לקישור לשיעור " How Aggressive To Be " – לחץ כאן

לקישור לשיעור " Needed to be more aggressive " – לחץ כאן

לקישור לשיעור " Different Styles Of Bidding " – לחץ כאן

לקישור לשיעור " Aggressive preemptive bid " – לחץ כאן

לקישור לשיעור " How Aggressive To Preempt " – לחץ כאן

לקישור לשיעור " Extra tricks & aggressive bidding on " – לחץ כאן

לקישור לשיעור " Support Doubles, Control bids, Horrible start with aggressive bid " – לחץ כאן

לקישור לשיעור " Aggressive Bidding " – לחץ כאן

לקישור לשיעור " I Was a Bit Aggressive " – לחץ כאן

לקישור לשיעור " Bridge Improve your Game, 68% game. Extra tricks & aggressive bidding on " – לחץ כאן

 וכמעט באותו נושא, לקישור לשיעור " Lead aggressively against a confidently bid contract " – לחץ כאן

לקישור לניתוח יד בכותרת " Using The Inferences " – לחץ כאן

לקישור לניתוח יד בכותרת " …aggressive bidding finds excellent sacrifice, but few opponents make contract " – לחץ כאן

בברכה,

גבי לוי

אודות Gabi

כתוב תגובה

למעלה

תפריט נגישות

נגישות