אתה נמצא כאן: ראשי / קושיות ברידג' / קושיות ברידג' / פתרון קושיית ברידג' מספר 73
פתרון קושיית ברידג' מספר 73

פתרון קושיית ברידג' מספר 73

פורסם ביום 23.05.2014

קהל היעד:

2014-05-17_085132

 2014-05-17_074244

 

אתה במערב מוביל 2, שהשותף זוכה עם האס כאשר דרום עוקב עם ה-6. בחזרה מגיע ה-7 ואתה חותך את ה-K של הכרוז .

איזה קלף אתה מוביל ללקיחה הבאה?

הפתרון:

2014-05-23_120833

סדרת ה-spade דורשת תשומת לב זהירה. מאחר שלא העלאת ב-spades, השותף יכול להניח כי ההובלה שלך הייתה siangleton ולא מ-K-x-x. החזרה ב-7 צריכה לכן להיות איתות העדפת סדרה. זה מוזר, כי 7 לא יכול להיות הקלף הסביר הגבוה ביותר או הנמוך ביותר של השותף.

עם ה-K diamonds, זה יהיה ברור לבקש diamond; והשותף אולי יעבור ל-diamond, לשחק לחיתוך צולב-crossruff, אם מחזיק singleton. כך השותף די סביר שמחזיק Q-x. במקרה זה, אתה צריך לשחק שתי לקיחות diamond איטיות ולנסות לעצור את הכרוז מלחתוך את ה-clubs. אתה לא יכול לתקוף את כניסת ה-spade של הדומם (זה נראה כמו שה-Q היא אחת), אבל אתה יכול לקחת ממנו את אחת מכניסות סדרת השליט שלו. כך, עשה את זה. הובל קלף שליט.

לאחר המעבר שלך לסדרת השליט, חלוקת ה- 4-2 ב-club משאירה את הכרוז קצר בכניסה כדי לבסס ולהריץ את ה-clubs.

טיפ. כאשר השותף משחק קלף אמצעי כאות העדפת סדרה, זה מרמז על ערכים בשתי הסדרות האחרות או אף לא באחת מהן.

מקור: mrbridge

עפ"י טיפ מספר 61 " בהגנה, הובלה בשליט יכולה להיות בטוחה לאורך המשחק (ולא רק בסיבוב הראשון) ":

בהגנה, הובלה בשליט יכולה להיות בטוחה לאורך המשחק (ולא רק בסיבוב הראשון). בתחרויות (duplicate) זוגות, מטרת המגן אינה כל כך ברורה כפי שיכולה להיות בקבוצות או ב-rubber bridge: אתה לא רק מנסה להביס את החוזה, אך למעשה אתה מכוון לעשות לקיחות רבות ככל שאתה יכול. אתה לא צריך לנקוט בפעולה מסוכנת כדי לנסות להביס את החוזה אם פעולה זאת יכולה להיות לא מוצלחת, ותאפשר לכרוז לקיחת-יתר. למעשה, בד"כ, בהגנה במשחק זוגות אתה צריך לקחת כמה שפחות סיכונים שניתן: תן לכרוז לטעות ואל תיתן לו שום עזרה. לשם כך, הובלה בשליט יכולה להיות מאוד שימושית, לא רק בסיבוב הראשון שלך, אבל לאורך כל המשחק. זה אומר שאתה לא צריך לפתוח בסדרה חדשה – אתה יכול פשוט להשאיר את העבודה הקשה לכרוז. החזרה בשליט עושה את העבודה שלה, שמירה על המכובדים שלך בסדרות הצד כבטוחים.כאשר משחקים זוגות duplicate , אם בפניך מספר אפשרויות של משחק, בחר באפשרות הבטוחה, אלא אם יש צורך דחוף. אחת מההובלות הבטוחות ביותר באמצע המשחק היא בשליט.

לקישור לטיפ- לחץ כאן

מקור:  MrBridge- B. Magee

עפ"י הכתבה " חיתוך צולב – Cross Ruff ":

א. הובלה בשליט היא האיום הגדול ביותר על פוטנציאל חיתוך צולב של הכרוז.
ב. בכל פעם שהובלו שליטים, הכרוז חייב להפסיד שני קלפי שליט באותה לקיחה. זה הוא כוח הרסני כנגד חיתוך צולב, המבוסס על שימוש בכל קלף שליט בנפרד. לקישור לכתבה – לחץ כאן

בברכה,

גבי לוי

אודות Gabi

כתוב תגובה

למעלה

תפריט נגישות

נגישות