אתה נמצא כאן: ראשי / קושיות ברידג' / קושיות ברידג' / קושיות ברידג' / פתרון קושיית ברידג' מספר 54

פתרון קושיית ברידג' מספר 54

פורסם ביום 05.09.2013

קהל היעד:

ידך בדרום חלשה מאוד, אבל, עם חמישה קלפים טובים בסדרת Major ו- Singleton בסדרת השותף, אין זה בלתי סביר לנסות למצוא חוזה טוב יותר מאשר 1. אם השותף rebids 2, אתה עובר-pass! היום יש לך מזל ומצאת התאמה ב-spade. השותף נוקט בגישה אופטימית ובהחלט מעלה אותך כל הדרך למשחק מלא.

תכנן את משחקך כאשר מערב מוביל את ה-7 ?

מקור: mrbridge

הפתרון:

לקיחות מלמעלה: 4. לקיחות נוספות: שליטים, hearts ו-clubs. מפסידים: 5.

יש לך שני מפסידים ב-clubs, שני מפסידים ב-diamond ומפסיד אפשרי בשליט. אתה מקווה לבצע שלוש לקיחות נוספות בשליטים, שני hearts נוספים וחיתוך או club נוסף יהיה הלקיחה העשירית שלך.

מה עליך לעשות על הובלת 7 של hearts?

אין זה סביר כי ההובלה היא מהמלך, ואם במזרח יש מלך, אתה יכול לבצע עקיפת חיתוך על ידי זכייה עם האס שלך ולאחר מכן הובלת המלכה. מעבר לשליטים: עם תשעה קלפים בסדרה אתה צריך לחשוב על הפלה ולא על עקיפה. כלל הפלת קלפי השליט של היריבים אומר שאם הקלפים העליונים שלך יכולים אולי להיפטר מכל הקלפים של היריבים אז כדאי לך לשקול לשחק להפלה – עם תשעה קלפים היתרה יכולה להיות 2-2.

עלה עם A hearts, גבה את ה- A-K של spades ולאחר מכן הובל את המלכה של hearts. אם מזרח מעכב, אתה משליך diamond. לאחר מכן הובל את ה-J hearts, כסה וחתוך, אתה יכול להשליך diamond נוסף על ה- T hearts – אתה מפסיד שתי לקיחות clubs, אבל מבצע את השאר – 11 לקיחות!

הערת העורך והמתרגם: כאשר יש ליריבים מספר זוגי של קלפים בסדרה, החלוקה בעלת הסיכוי הרב ביותר היא החלוקה הבלתי שווה. כאשר חסרים 4 קלפים, הסיכויים לחלוקה 2-2 הינם 40% לעומת 50% לחלוקה 3-1 ו-10% לחלוקה 4-0.

לקישור לטבלאות הסיכויים בכתבה " טבלת העקיפות במשחק הברידג' "– לחץ כאן

וגם: מה דעתכם על פתיחת היד בצפון עם 18 נקודות ו-2 רביעיות ב-Major's?

בברכת שנה טובה,

גבי לוי

 

 

 

אודות Gabi

סגור לתגובות

למעלה

תפריט נגישות

נגישות