אתה נמצא כאן: ראשי / אזור הכתבות באתר / הכרזתו של המשיב לאחר שה-RHO מכריז Re-double
הכרזתו של המשיב לאחר שה-RHO מכריז Re-double

הכרזתו של המשיב לאחר שה-RHO מכריז Re-double

פורסם ביום: 18.05.2020; עודכן ביום: 25.11.2023

קהל היעד:

2013-07-24_074611

וכעת, כתבה חדשה " הכרזתו של המשיב לאחר שה-RHO-היריב מצד ימין מכריז Re-double "

המידע באתר מנוסח בלשון זכר לצורכי נוחות בלבד, ומתייחס לגברים ולנשים כאחד.

עפ"י pattayabridge: ה-re-double מבטיח שלצד הפותח יש את מאזן הכוחות; בדרך כלל הם יבצעו את החוזה ה-redoubled והם יבקשו להעניש אותך בכל מקום שאתה מתמודד. כך ה-overcaller/advancer צריך למצוא את החוזה הטוב ביותר שניתן לשחק. למשיב יש בהכרח יד גרועה. לפותח יש כנראה 12HCP, למכריז ה-double יש כנראה 11 (12) ולמכריז ה-re-double יש כנראה 9 (10) ולכן יש בידו מקסימום 8HCP.

אבל, בהנחה שביד השותף יש את המינימום ל-double שלו, כך, ניתן לשחק ב-3 הסדרות שלא הוכרזו. בדרך כלל המשיב צריך לעבור-pass אלא אם כן יש בידו סדרה של 5-קלפים, שאותה הוא צריך להכריז. ישנם 2 חריגים:

  1. אם הפתיחה הייתה בסדרת minor ולמשיב יש רק סדרת 4-קלפים ב-Major, אז הכרז אותה (עבור עם 2 סדרות Major של 4-קלפים).
  2. אם הפתיחה הייתה 1, אז המשיב צריך להכריז ♠1 עם סדרה של 4-קלפים.

re-bid של הפותח כאשר השותף מכריז re-double: אלא אם כן יש לפותח ידיים מאוד חלוקתיות כמעט תמיד עליו לעבור-pass. הכרזתו של ה-Overcaller לאחר שהוכפלה ושמע את ה-re-double של ה-LHO בהנחה שה-re-double מועבר ל-doubler, הוא צריך למצוא את החוזה הטוב ביותר שניתן לשחק. אם יש בידו סדרת 5-קלפים, עליו להכריז אותה, גם ביד חלשה מאוד, אחרת להכריז את סדרת 4-הקלפים הזולה ביותר. הכרזות בקפיצה שלנו הן הכרזות מנע-pre-empt. על הכרזות סדרת היריב-cue-bids להראות קוצר.

לקישור לכתבה " What do do when a take-out double gets redoubled " הכוללת דוגמאות ידיים – לחץ כאן

עפ"י David Lindop לאחר ה-Re-double המשיב מתכנן:

  1. להכפיל את היריבים לעונשין.
  2. להכריז סדרה חדשה (מחייבת).
  3. לתמוך בסדרת הפותח.
  4. להכריז No-Trump.

לקישורים – לחץ כאן וכאן

עפ"י Mike Lawrence: לפותח יש לפחות 12 או 13 נקודות קלפים גבוהים-HCP. לשותפך יש 11 או 12 HCP (או יותר), וליריב מצד ימין-RHO לפחות 10 HCP. כלומר ביחד 34HCP. ולכן, יש בידך 6 HCP לכל היותר, ולרוב זה יהיה הרבה פחות. כאשר ידך חלשה מאוד, יכולות להיות צרות. אם לא תצליח למצוא את החוזה הטוב ביותר שלך בהנחה שיש חוזה כזה, אתה עלול לסבול מעונש גדול. אם שותפך מכפיל והשחקן הבא מכריז re-double, הצד שלך לא יכול לבצע שום חוזה No-Trump. הם יכפילו אותך והם יקבעו אותך. זו הבטחה. עבור-pass וקבל את כל ההכרזות של שותפך.

לקישור לכתבה " When they Redouble " – לחץ כאן

עפ"י Jerry Helms: ברצף הכרזות זה יש ליצור תרחיש בו אנו מכריזים חוזה או שהיריבים משחקים חוזה מוכפל לעונשין. לכן, ה-re-double צריך להצביע על סוג החזקה מאוזן. בנוסף, כשאתה מחזיק "סדרות להכריז", זה הכי טוב שתתחיל להכריז את הסדרות שלך בהזדמנות הראשונה שלך למרות שאתה מחזיק בידך 10HCP או יותר.

עפ"י Karen Walker: ה-re-double עובד בדרך הטובה ביותר כאשר היד שלך מתאימה לאחת מ-3 אסטרטגיות re-bid:

  1. אתה מקווה להכפיל את מסלול ההתמודדות של היריבים עם +10HCP, קוצר בסדרה של השותף והחזקות חזקות לפחות ב-2 סדרות שלא הוכרזו. אפשרות זו היא האטרקטיבית ביותר כאשר היריבים פגיעים ואתם לא.
  2. אתה מתכוון ל-No-Trump re-bid (או לכוון השותף לכיוון No-Trump עם +10HCP, בדרך כלל עם חלוקה מאוזנת למדי בסדרות שלא הוכרזו. יתכן שההחזקות שלך לא מספיק חזקות ל-double, או שהפגיעות עשויה להיות שגויה.
  3. אתה מתכוון להעלות את סדרת השותף – 11+ נקודות תמיכה והתאמה בינונית (3 קלפים ב-Major או 4+ קלפים ב-minor).

התיאוריה כאן היא פשוטה. סביר יותר שתרצה להעניש חוזה בגובה נמוך של היריבים אם סדרת השליט שלך לא " בנבדל " (מעל סדרת היריב). הנחיות אלה פועלות בצורה הטובה ביותר במכרזים בגובה נמוך. אם ההכרזה היא בגובה-3 ומעלה, זה בטוח יותר להסכים שכל ה-re-double אומרים שאתה רוצה להגן.

מה מראה pass על ה-re-double? הכרזות re-double רבות נוספות הן נפוצות למדי ולהכרזות שלך יש משמעויות סטנדרטיות. עם זאת, זוגות מסוימים מתקשים אפילו במכרזים פשוטים. אז איך להבדיל? המשמעות תלויה במיקום השחקן העובר-the passer ביחס ליריב שהראה אורך בסדרה. אם אתה מבצע takeout double והיריב מכריז re-double:

  1. ה-pass של השותף הוא לעונשין אם הוא מעל (משמאל) ליריב שהכריז את הסדרה.
  2. ה-pass של השותף בלתי מחייב אם הוא נמצא מתחת (מימין) למכריז.

להבין אם להכריז re-double או לא, זה רק חצי מהקרב. לאחר שאתה מכריז re-double וההכרזה תחזור אליך, אתה צריך למצוא דרך מדויקת להמשיך ולתאר את ידך. הקווים המנחים הבסיסיים הם: Pass הוא מחייב. זה מציע שתשתף פעולה אם השותף מכפיל. הכרזה מינימלית ב-No-Trump או בסדרה של השותף אינה מחייבת. הכרזה בקפיצה, סדרה חדשה או cue-bid מחייבים. double הוא לעונשין. אם אתה מתחיל עם re-double, אין צורך לקפוץ אחר כך. אתה יכול להראות את ערכי ההזמנה בידך ועדיין לעצור בגובה-2 אם ביד השותף יש מינימום.

התנאים האידאליים: הכרזות re-double מציעות כמה מההזדמנויות הטובות ביותר שלך להכפלת חוזים בגובה נמוך. ה-re-double מבטיחה תחילה כוח הגנתי, כך שכאשר הסיכוי לעונשין מציג את עצמו, עליכם להיות שמחים לנצל את ההזדמנות. קווים מנחים אלו פועלים בצורה הטובה ביותר במכרזים בגובה נמוך. אם ההכרזה היא בגובה-3 ומעלה, זה בטוח יותר להסכים שכל הכרזות pass מעל re-double אומרות שאתה רוצה להגן.

המצב הוא אופטימלי לעונשין מכיוון:

  1. אין בידך התאמה לסדרה של השותף. אם אתה מחזיק 3 קלפים בסדרה, ה-double היה הרבה פחות מושך. התאמה של 8 קלפים תשפר את סיכויי המשחק שלך ועלולה לבטל חלק מכוחה של יד שותפך
  2. אתה מחזיק בכוח הגנתי טוב – לקיחות מהירות ו-ten-aces מעל ה-takeout doubler.
  3. יש לך החזקת 4-קלפים טובים בשליט.
  4. היריבים פגיעים ואתם לא. זה גורם מפתח בהחלטה שלך. אין שום ערובה שתוכלו לבצע משחק מלא, כך רק לקיחה אחת תביא לניקוד גדול – ה- +200 שלכם ינצח את כל המשחקים החלקיים (והמשחקים המובסים) ששיחקו זוגות אחרים המחזיקים באותם הקלפים שלכם. אם לשותף יש מספיק כוח לבצע 3NT, אתה יכול לאסוף +500 או +800.

שים לב, ברצף הכרזות כזה, בדרך כלל לא כדאי להכריז double עונשין בגובה נמוך כאשר לצד שלנו יש התאמה בסדרת שליט עם 8 קלפים או יותר.

אתה יכול גם להיות מעודד מהמעבר-pass של השותף, מה שמרמז שהוא ישתף פעולה אם תכפיל. אם היתה בידו פתיחה מינימלית עם יד חלוקתית, הוא היה מכריז כדי להודיע לך כי ידו מתאימה יותר להתקפה. השותף בדרך כלל לא יכריז מעל ה-double בגובה-1 שלך אחת אלא אם כן יש בידו לפחות 2 שליטים.

בעיה קשה הרבה יותר מתעוררת כאשר אתה מחזיק ביד מאוזנת יותר:

ההחלטה הסופית היא של השותף, שיידע שאולי יש בידך רק אורך בינוני בסדרתו. הוא יכול לעבור על ה-double שלך אם יש לו הגנה טובה (3 קלפי שליט, רצוי מכובד). עם שליט אחד או שניים בלבד, הוא יכריז משהו. Ed Manfield המליץ שעל מנת להראות יד חזקה מאוזנת (בדרך כלל 4333 אם השותף פותח ב-minor), את עובר על ה-takeout double ואז תכפיל את ההכרזה שלהם. זה עובד כמעין re-double "מאוחר", ומבטיח ערכי הגנה טובים (+10HCP) ולפחות 3 קלפים בסדרת היריבים. עפ"י גישתו של Manfield, אתה מכפיל רק עם הידיים בהן יש אורך לפחות ב-2 הסדרות שלא הוכרזו (4-4 או טוב יותר). אם אתה מכפיל את ההכרזה שלהם, זה תמיד double "רציני" שאומר שהם הכריזו אחת הסדרות שלך.

המכרז מנקודת המבט של הפותח: מה תפקידך במכרז? האם עליך להמשיך לתאר את ידך, או שאתה אמור להישאר מחוץ לדרך של שותפך ולתת לו לקבל את ההחלטה הבאה? התשובה תלויה עד כמה ידך מתאימה להגנה. אתה יכול להתחיל את ההערכה שלך על ידי הנחה, לעת עתה, כי ביד שותפך יש תמיכה של 2 קלפים או פחות בסדרתך. יתכן שהוא הכריז re-double כדי להתחיל בתיאור העלאה מגבילה של 3 קלפים (11-12 נקודות משחק), אבל אם כן, הוא יבהיר זאת בהמשך. ברוב החלוקות, לשותף תהיה יד מכוונת-הגנתית ללא התאמה עם +10HCP, יחסית מאוזנת, עם vחזקות טובות לפחות ב-2 סדרות שלא הוכרזו. לעתים קרובות הוא מקווה להכפיל את החוזה של היריבים ואתם רוצים לשתף פעולה בכל הזדמנות אפשרית, במיוחד אם היריבים פגיעים.

מעבר על ה-re-double: מעבר-pass הוא הבחירה הטובה ביותר שלך כשאתה מחזיק ביד מאוזנת בכל כוח או בכל תבנית יד עם לפחות ערכים נוספים מתונים (14-15 נקודות או יותר). ה-re-double יצר כוח, כך שאין סיבה להכריז מול השותף בידיים האלה. בכך שאתה מאפשר ל- LHO להכריז, אתה אומר לשותף, לפחות באופן זמני, שיש לך הגנה הגונה. אם השותף מכפיל את ההכרזה שלהם, הוא יצפה מכם לשבת אם אתה מחזיק בידך 2 קלפי שליט או יותר, וזה מה שתעשו כשתחזיקו ביד מאוזנת.  כדי להראות יד חזקה יותר וחלוקתית יותר, אתה עובר על ה-re-double ומכריז אחר כך. אם תעבור ואז תמשוך את ה-double של השותף – או מבצע הכרזה מאוחרת יותר שמראה חלוקה לא מאוזנת – אתה מבטיח חוזק נקודות קלפים גבוהים.

הכרזות ידיים חלשות אחרות: המעבר של השותף על ה-re-double מכסה 3 סוגים של פותחים: מינימום ומאוזן, חזק ומאוזן, חזק יותר ולא מאוזן. זה משאיר את המגוון המינימלי והלא מאוזן שקצר בלקיחות הגנתיות. אתה יכול לתאר את היד הזו על ידי הכרזה מיידית, מבלי לחכות להכרזה של היריב. להלן האפשרויות שלך:

  1. Re-bid של הסדרה שלך מראה סדרת 6-קלפים והגנה גרועה.
  2. Re-bid בקפיצה של הסדרה שלך מבטיח כוח משחק רב יותר – סדרת 7-קלפים, או סדרת 6-קלפים חזקה מאו – אבל לא יותר נקודות קלפים גבוהים-HCP
  3. הכרזת סדרה חדשה מציעה חלוקת 5-5, אך היא יכולה להיות 5-4 אם יש בידך סדרות טובות ומעט כוח מבחוץ.
  4. קפיצה בסדרה חדשה מראה "יד חלוקתית חלשה מאוד" עם פוטנציאל זכייה בלקיחות.

כל ההכרזות הללו, אפילו בקפיצה, מגבילות את היד למקסימום 13-14HCP. שים לב שהכרזת NT אינה אפשרות. אם יש לך יד מאוזנת, חלשה או חזקה, אתה עובר על ה-re-double.

אם היריב מצד ימין-RHO מכריז, יש לך גם את האפשרות של ביצוע double עונשין. אפילו כשאין לך החזקת קלפי שליט נכונה ל-double ישיר, אתה מכיר את סדרת ההכרזה שלהם, כך שתוכל לבסס את החלטתך האם להכריז או לעבור על הגנתך מפני אותו חוזה.

כאשר היריב מצד שמאל-LHO מכריז בסדרה: ההכרזות שלך יכולות להיות מסובכות יותר כאשר מכריז ה-takeout double הוא זה שבחר בסדרה. התגובה הראשונית שלך עשויה להיות כמה נרגנות נפשיות ( "תודה על שום דבר, שותף"). ברגע שאתה עובר את זה, אתה צריך לבוא עם הכרזה חכמה. ההחלטה שלך תהיה קלה יותר אם תגלה מדוע השותף עבר.

כללים להכרזות: כדי ליצור תמונה של ידו של השותף, שקול את ההסכמים הסטנדרטיים שחלות לאחר re-double:

  1. ה-re-double מייצר כוח. הצד שלך עומד להכריז על חוזה משלו או להכפיל את ההכרזה שלהם. אינך יכול לעבור על ההכרזה שלא הוכפלה של היריב.
  2. כל double ברצף שלאחר מכן על ידי אחד מכם הוא לעונשין.
  3. double על הכרזה בגובה-1 של היריבים מבטיח לפחות 4-קלפי שליט סבירים (בדרך כלל Jxxx ומעלה).
  4. pass על הכרזת היריב שולל את החזקת סדרת שליט מתאימה של 4-קלפים, אך מציע שתשתף פעולה אם השותף יכפיל (אתה מחזיק ב-2 קלפי שליט או יותר).

Re-doubles  לאחר שמצאת את ההתאמה שלך:

מה אתה מבטיח עם ה-re-double שלך לאחר שמצאת את ההתאמה שלך?

האם אתה מראה כוח מיוחד של נקודות קלפים גבוהים-HCP? אורך נוסף בסדרת השליט? האם ה-re-double קובע הכרזה מחייבת?

ברירות מחדל עבור re-doubles: אתה יכול לקבל החלטות טובות במצבים אלה על ידי הסתמכות על הסכם "ברירת המחדל" החל על כל ה-re-doubles. אלא אם כן אתה משחק מוסכמה-convention ספציפית, ה-re-double צריך להבטיח יד חזקה ומכוונת עונשין. זה מעביר את המסר שלצד שלך יש את רוב נקודות הקלפים הגבוהים ושאתה חושב שהיריבים עשו אולי טעות.

למרות שכבר ביססת את ההתאמה שלך, ה-re-doubles עדיין מראים כוח הגנתי. כמה כוח – וההסכמים החלים על ההכרזות הבאות – תלויים במה שכבר הראית.

אם הגבלת בעבר את חוזק ה-HCP-נקודות הקלפים הגבוהים שלך, ה-re-double שלך מראה לקיחות הגנתיות וספירת HCP מקסימלית עבור ההכרזה הקודמת שלך. בדרך כלל תהיה לך העלאה של 3 קלפים ואורך בינוני לפחות ב-2 או 3 סדרות שלא הוכרזו. אם היד שלך היא בלתי מוגבלת אתה רומז על ערכי ניסיון משחק מלא – לפחות.

המשך ההכרזות: כדי לנצל את יתרונות ה-re-doubles הללו מחדש, עליכם גם לקבל החלטות טובות לאחר שהיריבים יכריזו את הסדרה שלהם

כל ה-re-doubles הללו מציבים מצבי עונשין. הכרזת re-double עוקבת של אחד מכם היא עבור עונשין, אך זו אינה פקודה. אם יש ביד השותף קוצר קיצוני בסדרה של היריבים ו / או אורך נוסף בסדרת השליט שלך, הוא יכול למשוך את ה-double שלך ולהכריז 3 בסדרה שלך.

Re-doubles לאחר שאנחנו פתחנו: השותף מראה: כוח נוסף. כמה כוח? תלוי מה ששניכם הראיתם עד עכשיו. בעיקרו של דבר, הוא מכריז שהצד שלך מחזיק ברוב נקודות הקלפים הגבוהים.

לקיחות הגנתיות – מכובדים ממוקמים היטב, לקיחות מהירות ואורך לפחות ב-2 סדרות לא מוכרזות.

ללא תמיכה בסדרה שלך. Doubleton הוא כנראה ההחזקה הממוצעת שלו. אם היתה לו התאמה טובה לסדרה שלך, הוא היה מעלה.

ההכרזה הבאה שלך: זכור כי שותפך מנסה לערב אותך בהחלטת ההכפלה. אם ה- RHO שלך מכריז, אתה צריך להכפיל אם יש לך החזקה טובה בסדרה הזו. אם ה-RHO עובר או מכריז סדרה שאינך יכול להכפיל, השותף מצפה שתעביר לו את ההחלטה ברוב הידיים.

ה-re-double של השותף מכונן כוח. אם ה-LHO שלך מכריז והשותף שלך עובר, עליך להכריז או להכפיל. לעתים קרובות הבחירה שלך תלויה במצב הפגיעות ובשיקול דעתך אם המשחק המלא או החלקי שלך ינצחו את התוצאה הסבירה שלך בהגנה.

אלא אם כן הסכמתם בעבר על משמעות מיוחדת ל-re-double זה, השותף צריך להחזיק יד שמתאימה לברירת המחדל "כאשר יש ספק", כלומר re-doubles אלו תמיד מצביעים על ערכים נוספים ועניין להעניש את חוזה היריבים.

Re-doubles לאחר שהיריבים פתחו: זו אחת הסיבות שמומלץ להשתמש ב-re-double רק בידיים חזקות יותר ומכוונות הגנה. כאשר היריבים פתחו, לרוב יש להם יתרון מכיוון שהם התחילו להחליף מידע לפניכם. ה-re-double נותנת להם אפילו יותר מקום לתאר את הידיים שלהם, כך שאם אתה משתמש באחת מהן, אתה רוצה להיות בטוח שאתה באמת רוצה לשמוע – ואולי גם להגן – על ההכרזה הבאה שלהם.

משמעות ברירת המחדל עבור הכפלה מחדש היא "On" בכל פעם שה-double של היריב היה takeout, negative, support או כל double אחר שאינו עונשין. אם ה-double שלהם היה לעונשין, ה-re-doubles יכולים להיות הרבה יותר מרגשים.

לקישורים לכתבות " Troubles with Redoubles " בכתבה " הכרזות כפל כפליים – Re-doubles"  – לחץ כאן

לקישור לכתבה " צרות: Redouble אחרי Takeout Double " – לחץ כאן

עפ"י Robert S. Todd:

כאשר אנו פותחים את ההכרזות, היריב מצד שמאל-LHO מבצע take-out, כלומר overcall, והשותף מכריז re-double, השותף מראה יד טובה של +10HCP, ובדרך כלל ללא התאמה גדולה בסדרה שלנו שכן השותף יכול היה להכריז Jordan 2NT עם התאמה גדולה בסדרה שלנו ו -+10HCP.

לרוב השותפויות יש את ההסכם כי ה-re-double הזה קובע פעולת double עונשין. אם היריבים מכריזים סדרה ואחד מאיתנו מכפיל מכאן והלאה, זה double עונשין. אולם מה שרוב השחקנים לא מצליחים לדון בו הוא המשמעות של הכרזות אחרות / פעולות אחרות בהמשך מכאן. אילו הכרזות מחייבות וכמה הן מחייבות!?!

עד כמה מחייבת הכרזת ה-re-double של המשיב? לאחר שמשיב מכריז re-double, הכלל הוא שהיריבים לא רשאים לשחק בחוזה לא מוכפל מתחת לסדרתו של הפותח בגובה-2. אם הם יכריזו סדרה בגובה נמוך זה, עלינו להכפיל אותם לעונשים או להתחרות בהמשך.

Re-bid הפותח לאחר re-double של המשיב: אם ה-RHO עובר-pass לאחר שהשותף מכריז re-double, אז למבצע הכרזת הפתיחה יש כמה הכרזות שמראות ערכים נוספים והם בבירור מחייבות – ובעצם מחייבות למשחק מלא.

Re-bids מחייבות למשחק מלא: כל הכרזת קפיצה, בין אם re-bid בקפיצה או קפיצה בסדרה חדשה, מראה ערכים נוספים ומחייבת למשחק מלא.

Rebids לא מחייבות: הכרזות ישירות אחרות שאינן קפיצות מראות ידיים חלוקות מינימליות ואינן מחייבות.

הפותח עובר על ה-re-double של המשיב: ביד פחות חלוקתית, הפותח עובר על ה-re-double של המשיב ומחכה לראות מה ה-LHO והשותף עושים לאחר מכן. זה מאפשר לשותפות להכפיל את היריבים לעונשין כאשר הם מכריזים סדרה חדשה.

מסקנה: כפי שאתה יכול לראות, לאחר שמשיב מכריז re-double המכרז יכול להיות מורכב. זה יכול להגיע במהירות למקום בו אתה ושותפך לא סיכמתם מראש על משמעות ההכרזות שלך ושניכם מנחשים מי הראה מה או אילו הכרזות מחייבות וכמה רחוק. היזהר מפעולות re-double אלו, אך קח בחשבון מה הראית לשותף וכמה מחייבת ההכרזה. זה יעזור לכם לקבל החלטות טובות במצבים מורכבים אלה!

לקישור לשיעורו " Bidding After Responder Redoubles " – לחץ כאן

לקישור לשיעורו " Responder’s Rebid After Making a Redouble " – לחץ כאן

לאחר ה-re-double המשיב צריך להכריז כמו כאשר היד שלישית עברה-passed. זה לא קשה יותר להכריז מעל ה-re-double מאשר מעל מעבר-pass. ללא סדרה הגונה, אתה רשאי לעבור-pass מעל ה-re-doubleבחזרה לשותף אך מבחינה פסיכולוגית זה עדיין עדיף להכריז. pass משדר חולשה עמוקה והופך את זה סביר יותר יותר שהיריבים יכפילו אותך לעונשין. אם תכריז, אתה יכול להדוף את ה-double.

הפותח צריך לעבור-pass על הכרזה של המשיב אלא אם כן הוא מסוגל לבצע double עונשין (4+ קלפים בשליט ו- 2+ זוכים בשליט). הכרזה של הפותח מראה פתיחה תת-מינימלית ביד חלוקתית. הפותח לא צריך להכריז ביד טובה. ה-re-double מבטיחה הכרזה נוספת. היכן שההכרזה של המשיב מועברת חזרה למכריז ה-re-double, ה-double הוא עבור עונשין. כל ה-double על ידי הפותח או המשיב לאחר re-double הם לעונשין. שינוי הסדרה על ידי מכריז ה-re-double מחייב לסיבוב אחד.

עפ"י Jerry Helms: אם שותפך מכפיל והשחקן הבא מכריז re-double, הצד שלך לא יכול להכריז כל חוזה No-Trump. היריבים יכפילו אותך והם יקבעו אותך. זו הבטחה. עבור-pass וקבל את כל ההכרזות של השותף.

מעבר-passes מעל re-doubles הוא:

  1. עבור עונשין כאשר פתיחת מנע-pre-emptive מוכפלת בכול אחת מהמושבים, הכרזה בגובה-1 בסדרה מוכפלת בעמדת הפתיחה מחדש-re-opening, או הכרזה בגובה-2 ומעלה מוכפלת לאחר שהיריבים הכריזו 3-פעמים או יותר;
  2. עבור take-out כאשר הכרזה בגובה-1 בסדרה מוכפלת במושב הישיר או שתגובת סדרה חדשה מוכפלת;
  3. בכפוף לשום הסכם מיוחד כאשר העלאה של 1-בסדרה מוכפלת, או תגובת No-Trump מוכפלת, או הכרזה בגובה-1 אחרי שהיריבים הכריזו 3 פעמים או יותר מוכפלת.

לקישור – לחץ כאן

Re-bids הפותח לאחר Re-double:

  1. לעבור-pass, ברוב הידיים.
  2. להכריז, ביד חלשה וחלוקתית.
  3. להכפיל הכרזת המשיב לעונשין.

עפ"י Audrey Grant: השפעת ה-re-double העיקרית היא כיצד היא צובעת את המשמעות של ההכרזות האחרות של המשיב. בעוד שסדרה חדשה בגובה-1 עדיין מחייבת, ההסכמים הסטנדרטיים הם:

  1. העלאה בקפיצה בסדרת הפותח היא עכשיו pre-emptive-מנע. המשיב היה מכריז re-double עם 10HCP ומעלה – או מכריז 2NT כדי להראות העלאה מגבילה.
  2. סדרה חדשה בגובה-2 אינה מחייבת. שוב, המשיב היה מכריז re-double ואז מכריז את הסדרה עם 10HCP ומעלה.

שים לב, פעולת מכריז ה-take-out double אחרי ה-re-double ברוב הזמן, המטרה היא למצוא התאמה הולמת כך שהשותפות לא תוכפל בעונש גדול מדי.

לקישור ל " Modern Competitive Bidding When to bid more. When to bid less " – לחץ כאן

לקישור לשיעור " Bidding over Doubles (Jordan and Redouble) " – לחץ כאן

לקישור לכתבה "Standard' meaning of advancer's jump after redouble' " – לחץ כאן

לקישור לכתבה-משאל " New Suit by Opener After Responder's Redouble " – לחץ כאן

לקישור לכתבה " ?Redouble Trouble: Current Standard Expert Practice " – לחץ כאן

לקישור לכתבה " Over Opponent's Support Redouble " – לחץ כאן

לקישור לכתבה " …When they Redouble " – לחץ כאן

לקישור לכתבה " !Forced to Bid. Help " בפורום BBO – לחץ כאן

לקישור לכתבה " ?Free bid after XX " בפורום BBO – לחץ כאן

לקישור לכתבה " ?Standard" meaning of advancer's jump after redouble e.g. (1Y) X (XX) " – לחץ כאן

לקישור לכתבה " Lebensohl after redouble " – לחץ כאן

לקישור לניתוח יד – לחץ כאן

להשלמת התמונה:

לקישור לכתבה " הכרזות אחרי Double של היריב על הכרזת השותף הפותח והכרזות Re-Double " – לחץ כאן

לקישור לכתבה " הכרזות כפל כפליים – Re-doubles " – לחץ כאן

לקישור לכתבתו של Alan Truscott בכותרת " Experts Were Surprised: Low Cards and High Score " – לחץ כאן

ולסיום, הטיפים:

2020-05-18_114812

מקורות הטיפים מפורטים בכתבות הטיפים – לקישור לחץ כאן

בתודה לדורון הרפז

מה דעתכם?

בברכה,

גבי לוי

אודות Gabi

כתוב תגובה

למעלה

תפריט נגישות

נגישות